וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תמוה ביותר שמכבי נתניה ממהרת למכור את חן עזרא"

הדס גרינברג

1.2.2011 / 12:24

בהנהלה רוצים להעביר את החלוץ כדי להכניס כסף, אך עמותת האוהדים מתנגדת וטוענת כי היא מקיימת שיחות עם רוכשים

בעמותת אוהדי מכבי נתניה זועמים על הנהלת הקבוצה. מששמעו אתמול (שני) כי במועדון מעוניינים להעביר את החלוץ חן עזרא להפועל תל אביב, תחת המסווה כי זה יעזור לקבוצה להתקיים כלכלית, בעמותה כעסו אף יותר, וזאת לאחר שטענו כי בהנהלת הקבוצה יודעים על שיחות עם רוכשים פוטנציאליים. דובר העמותה ברק אבינועם אמר הבוקר: "תמוה ביותר שהקבוצה ממהרת למכור את חן עזרא, בזמן שהם יודעים כי אנחנו צפויים לשבת עם שני רוכשים פוטנציאליים למועדון".

עוד הוסיפו בעמותה כי הם הצליחו לעכב את עסקת עזרא במספר ימים. כזכור, מספר הצעות הונחו על השולחן בפגישה בין נשיא מכבי נתניה גיל לב לבעלים של הפועל תל אביב מוני הראל, כשתחילה הציעה האלופה חצי מיליון דולר על מחצית מכרטיסו של עזרא, ולאחר מכן עלתה ההצעה לקבל את יוסי שבחון ולהוריד את חצי מיליון הדולרים על כרטיסו של עזרא ל-250 אלף.

באשר לפגישה הערב בין עמותת אוהדי נתניה לרוכשים פוטנציאליים, יש לציין כי כבר זמן רב מחפשים אוהדי הקבוצה אחר רוכש שייקח את המועדון מידיו של דניאל יאמר, שרשום כבעלים אך אינו משקיע יותר בקבוצה. בימים אלו מכבי נתניה מתקיימת מספונסרים, זכויות שידור, הכסף המגיע מההתאחדות ומכירותיהם של איתי שכטר ואלמוג כהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully