וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: הפועל ב"ש ניצחה את הפועל עפולה 1:4

מערכת וואלה! ספורט

1.2.2011 / 14:45

ערן לוי כבש צמד ובישל, הדרומיים התעלמו משוויון זמני של סילבס כדי לעלות בקלילות לשמינית הגמר. צפו בתקציר

ספורט 5

קצת פחות משנה אחרי שהפסידה לעירוני רמת השרון והודחה מגביע המדינה בשלב מוקדם למדי, סירבה היום (שלישי) הפועל באר שבע להיות מופתעת פעם נוספת והיא ניצחה את הפועל עפולה 1:4 בחוץ במשחק שפתח את סיבוב ח', כדי להשלים עלייה לשמינית הגמר.

עפולה, עם שחקנים מנוסים כמו חיים סילבס, רונן שוורצמן, עמי אזולאי וכפיר ליבוביץ', מוליכה בגאון את המחוז הצפוני של ליגה א' וקיוותה לרשום סנסציה נגד יריבה עדיפה, אבל באר שבע הייתה טובה יותר ובשורה התחתונה השיגה ניצחון לו היא הייתה ראויה.

המשחק לא התעלה לרמה גבוהה ובאר שבע איימה בעיקר מחוץ הרחבה, כשניסיון אחד כזה, של ערן לוי בבעיטה חופשית נאה, מוצא את הרשת של אודי לוי בדקה ה-33. גם לאחר השער האורחים המשיכו לשלוט, אבל התקשו לסכן את השער ושילמו על כך בדקה ה-54. טעות קשה של אוהד כהן, השנייה שלו בתוך מספר ימים, גרמה לשריקת פנדל לזכותה של עפולה וחיים סילבס השווה מהנקודה הלבנה.

כעת עפולה חידשה את האמונה וקיוותה לנצל את המומנטום, אלא שהשער הזה דווקא גרם לאפקט הפוך מכיוון שאחרי שהיא ספגה את השוויון, באר שבע התעוררה. ליאור אסולין החזיר את היתרון בדקה ה-60 עם עוד בעיטה מחוץ לרחבה, ו-וויליאם סוארס נגח את ה-1:3 כעבור ארבע דקות כדי לסגור סיפור. לוי עוד שיפר את המאזן האישי עם הרביעי של קבוצתו ובאר שבע בשלב הבא. עפולה תסתפק בעלייה מיוחלת לליגה הלאומית.

מהלך המשחק

דקה 12: אסולין התקדם עם הכדור מעט אלכסונית מהשער ובעט מ-16 מטרים, היישר לידיים של אודי לוי.

דקה 33: גול! נתנאל גולדמן הכשיל את ערן לוי כ-22 מטרים מהשער וראה צהוב. לוי עצמו בעט כדור חופשי מדויק לחיבור הימני של לוי, שלא הצליח לעצור. שער יפה ו-0:1 להפועל באר שבע.

דקה 39: לוי ניצל איבוד של עפולה סמוך למרכז המגרש כדי לדהור לתוך הרחבה באין מפריע, אבל סיים בבעיטה שטוחה משמאל לימין, שחמקה סמוך לקורה והחוצה.

דקה 54: גול! כפיר ליבוביץ' התנהל עם הכדור בתוך הרחבה וכבר היה בדרכו לקו החוץ, אבל אוהד כהן יצא לעברו והכשיל אותו. חיים סילבס שלח את הפנדל פנימה. טעות גדולה של השוער ו-1:1.

דקה 60: גול! אסולין קיבל את הכדור כ-23 מטרים מהשער ובלי להתעכב יותר מדי, שלח כדור חזק ששיפשף את המשקוף ונעצר רק ברשת. 1:2 להפועל באר שבע.

דקה 65: גול! אסולין ניער את עמי אזולאי סמוך לדגל הקרן והעביר לערן לוי, זה הגביה היטב לרחבה ו-וויליאם סוארס הבלתי מכוסה כבש בנגיחה מתוך רחבת החמש. 1:3 לבאר שבע.

דקה 71: גול! לחץ של ליאור אסולין גרם לאיבוד כדור של שחקני עפולה באזור הרחבה שלהם, לוי אסף את הכדור ומ-17 מטרים שלח אותו חזק, בחצי גובה, פנימה. 1:4 לבאר שבע.

הפועל עפולה: דודי לוי, אורן פלאש, עמי אזולאי, נתנאל גולדמן, אורי שלזינגר, אסי אברהמי, כפיר ליבוביץ', חיים סילבס (יותם מלול, 73), יובל שוואט, עדי סופר (רון חייט, 69), רונן שוורצמן (מתן נחמני, 46).

הפועל באר שבע: אוהד כהן, אביתר אילוז, עודד גביש, אבי יחיאל, אופיר דוידזאדה, וויליאם סוארס, איברהים עבדול ראזאק, יחיאל צגאי (דוד רביבו, 59), ערן לוי (יוסי תורג'מן, 73), איברהים בסיט (סיראז' נסאר, 59), ליאור אסולין.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

קלינגר לא ממש מרוצה

למרות הניצחון הקל, ניר קלינגר לא היה שבע רצון לחלוטין בסיום: "אני חושב שגם ב-1:3 וב-1:4 צריך לשחק אותו דבר. לא לזלזל, לא לעשות עקבים. הפנדל למשל, הגיע ממצב שבו הכדור היה אצלנו אבל לא היינו מרוכזים ואיבדנו אותו. השחקנים צריכים ללמוד לשחק ביותר אחריות. אני רוצה שהדברים יהיו מקצועיים".

על ערן לוי, שכאמור כבש צמד ובישל שער נוסף, אמר המאמן: "ערן צריך לשחק הרבה יותר טוב, צריך להשתפר. יש לו את המספרים שלו וידענו את זה, אבל הוא צריך לשפר את התנועה, להפחית את איבודי הכדור, לזוז יותר בלי הכדור. אבל זה פרויקט טוב".

ליאור אסולין, שמחק את השוויון שלצ עפולה עם שער יפה בבעיטה מחוץ לרחבה, סיכם: "אני שמח שלא נלחצנו אחרי שהם השוו. שיחקנו טוב וסבלני וטוב שעברנו את השלב הזה. יש לנו מטרות ואנחנו רוצים להגיע כמה שיותר רחוק בגביע" .

המאמן המפסיד, אלדד שביט, אמר בסיום: "ה-1:1 היה מוקדם מדי. אם היינו משווים בשלב מאוחר יותר אולי היה על מה לדבר. עשינו טעויות שבליגה א' לא משלמים עליהן, אבל נגד הפועל באר שבע כן משלמים. עד השער השני שלהם לא היו פערים גדולים. אנחנו יכולים לשחק בליגה הלאומית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully