וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן: ”לא אוכל לצפות בדרבי”

מאמן הפועל ת"א ערך מסע"ת מבית החולים, סיפר שקיבל הוראה מרופאיו לנוח ארבעה שבועות והוסיף: "מציאות חדשה עבורי"

יח"צ - חד פעמי

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין
עריכת וידאו: גדי וינסטוק

מאמן הפועל תל אביב, אלי גוטמן, ערך היום (שלישי) מסיבת עיתונאים לרגל שחרורו מבית החולים "כרמל" בחיפה. כזכור, גוטמן חש כאבים בחזה ביום שבת בבוקר והגיע לבית החולים, שם עבר התקף לב, אושפז ועבר צינתור. המאמן נצטווה על ידי רופאיו לנוח מנוחה מוחלטת, אם כי אלו ציינו שהוא יוכל לחזור לפעילות מלאה בשבועות הקרובים.

"לומדים בחיים כל הזמן ופתאום אני מוצא את עצמי לומד מושגים של רפואה. אני סומך ב-100 אחוז על יוסי אבוקסיס שיעשה את העבודה כמו שצריך. יש לי בהפועל שחקנים שקורצו מחומר מיוחד וכבר אמרתי בנסיבות יותר משמחות ששום דבר לא משפיע עליהם. הם עולים למגרש ומשחקים גם כשהמאמן שלהם שוכב בבית חולים.

על העתיד אמר המאמן: "זו מציאות חדשה מבחינתי, אצטרך להישמע להוראות הרופאים ואני מקווה לחזור כמה שיותר מהר. הרופאים מדברים כרגע על ארבעה שבועות בחוץ. הכדורגל זה אהבת חיי. אני אשמור על עצמי, אשתדל להוריד את מינון הלחץ, אקח כדורים ואמשיך הלאה. טוב לי בישראל".

גוטמן נשאל כמובן גם על הדרבי ביום ראשון: "אני לא אוכל לצפות במשחק, זה לא בשבילי. כשאמרו לי שהפועל מובילה 0:2 במהלך המשחק נגד נתניה, המוניטור קפץ, ככה שאני לא אוכל שזה אפשרי. צריך לדעת לקחת את הדברים במינונים יותר נכונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully