וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורון פרקינס: "אני המנהיג בהגנה"

1.2.2011 / 9:47

גארד מכבי ת"א אופטימי לקראת לובליאנה, וסבור כי הבעיה בהגנה נפתרה: "אנחנו שוב באים נחושים מהשנייה הראשונה"

מכבי תל אביב תפגוש ביום חמישי את אולימפיה לובליאנה לעוד משחק חשוב במסגרת הטופ 16. הצהובים מציגים לאחרונה יכולת ממוקדת ומחסלים את היריבות כבר בדקות הראשונות, טקטיקה שננקטה בשני משחקיה האחרונים, והניבה הפרש של למעלה מ-40 נקודות, השאלה היא האם לאור היכולת החלשה של רומא ובני השרון, מכבי תשמור על המומנטום הדורסני גם מול הסלובנים? "זה יהיה עוד משחק יורוליג קשה", אומר פרקינס לוואלה! ספורט, ואינו מתפתה לשאננות. "נבוא עם הרבה אנרגיה, אני יכול להבטיח את זה. נשחק חזק ונראה מה קורה".

פרקינס סבר כי המשחקים האחרונים השפיעו לטובה על ביטחון הקבוצה ותורמים לה. "אנחנו מבינים שאם משחקים חזק ומשקיעים, אנחנו רואים את התוצאות של מה אנחנו מסוגלים לעשות כקבוצה. כשאנחנו מציגים הגנה חזקה, נוכל לקלוע יותר בקלות, כך שאנו מבינים מה היתרונות. גם בעבר באנו נחושים מהשנייה הראשונה במשחק ופתחנו יתרון מההתחלה, ועכשיו אנחנו עושים את זה שוב לאחרונה", הוא גאה בהתקמבקות.

הגארד סבור כי הניצחון המוחץ על בני השרון בליגה בנה למכבי תשתית איכותית: "שיחקנו חזק מול בני השרון ושיחקנו טוב ביחד, וחזרנו להגנה עם לחץ. זו ההגנה שאנחנו צריכים להראות. דייויד בלאט אמר לנו בשבועות האחרונים לשדרג את ההגנה, אז יתכן שלפני המשחקים האלו זו הייתה בעיה מנטלית, ועכשיו זה כנראה מסתדר. נראה שכולם נהנים מזה".

השחקן האמריקאי מציג לאחרונה יכולת אישית טובה מאוד, המלווה בתחושת שליחות: "אני המנהיג של מכבי מבחינת ההגנה, אז יצאנו טוב. כולם גם נדבקים מבחינת ההגנה, וזה טוב. לכולם יש גישה טובה ורצון טוב, כולם גם נשארים ביחד כקבוצה, וזה מה שעשינו גם בזמן הפחות טוב. כל עוד שנישאר ביחד, יהיה בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully