וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרוי פולמאלו שחקן ההגנה של השנה

1.2.2011 / 9:24

הסייפטי של פיטסבורג סטילרס זכה ב-17 קולות, שניים יותר מקליי מת'יוס מגרין ביי פאקרס. סאל אלוסי התפטר מהג'טס

טרוי פולמאלו, הסייפטי של פיטסבורג סטילרס, זכה הלילה (בין שני לשלישי) שלא במפתיע בתואר שחקן ההגנה של השנה. פולמאלו הקדים את קליי מת'יוס, הליינבקר המצוין של גרין ביי, רגע לפני שהשניים נפגשים אור ליום שני בסופרבול בדאלאס. פולמאלו צבר 17 מתוך 50 קולות הבוחרים, שניים יותר ממת'יוס. הוא חטף העונה שבעה כדורים וביצע 63 תיקולים. ג'יימס הריסון, חברו של פולמאלו לקבוצה, זכה במקום השלישי עם שמונה קולות.

עוד מהסופרבול: המארגנים בדאלאס לא לוקחים סיכונים, וגם האוהדים שיצפו במשחק מחוץ לאיצטדיון ייבדקו. כ-5,000 אוהדים רכשו כרטיסים בשווי 200 דולר על מנת לצפות בהתמודדות על מסכי ענק מחוץ למגרש, והם יעברו את אותו בידוק שיעברו אלה שנכנסים.

ארגון השחקנים מסר כי רשת CBS שתשדר את המשחק דחתה פרסומת מטעמם. הפרסומת הייתה אמורה להיות משודרת במשחק האולסטאר של המכללות, ובה נראה נשיא הארגון קווין מאוואי קורא: "תנו לנו לשחק".

סאל אלוסי, מאמן הכושר של ניו יורק ג'טס, התפטר. כזכור, ב-12 בדצמבר עלה שמו של אלוסי לכותרות בהקשר שלילי, לאחר שהכשיל את שחקן מיאמי דולפינס נולאן קרול והושעה מהקבוצה עד תום העונה. הג'טס נקנסו ב-100 אלף דולר בעקבות האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully