וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיטסבורג סטילרס בדאלאס, אופטימית מתמיד

1.2.2011 / 0:46

הפלדות נחתו, טומלין לא שלל את שיתופו של פונסי, ה-DE סמית' יעבור MRI. אורגנו פגישות בין הליגה לארגון השחקנים

שבוע הסופרבול החל רשמית ביום שני, כשפיטסבורג סטילרס וגרין ביי פאקרס הגיעו לדאלאס, שם יתמודדו בשבוע הבא במשחק הגדול. מאמן הסטילרס מייק טומלין עדיין לא שולל את שיתופו של הסנטר מאורקיז פונסי במשחק, אם כי נראה נכון לעכשיו שהשחקן לא יטול חלק בהתמודדות. הקיצוני הגנתי ארון סמית', שלא שיחק מאז שבוע 7 בגלל פציעה בשריר הזרוע התלת הראשי, מקווה גם הוא להשתתף: "אני נאחז בכל תקווה, אבל נאלצתי להתמודד עם הפציעה הרבה זמן. אם יתנו לי לשחק, אראה בכך ברכה". הוא יעבור בדיקת MRI שתקבע האם הוא מסוגל ליטול חלק בהתמודדות.

בינתיים, גרין ביי הגיעה לדאלאס כדי לברוח מהשלג, אבל מזג האוויר הקשה לא פסח על צפון טקסס והפאקרס נאלצו לקיים אימון בתוך אולם סגור. הסופה צפויה לחלוף ביממה הקרובה. אנחנו עוד נשמע לא מעט מהקבוצות בימים הקרובים, בינתיים החבר'ה רק מתמקמים.

ולעניינים שמחוץ לסופרבול. ה-NFL וארגון השחקנים הצליחו, סופסוף, לארגן סדרה של פגישות, שמטרתן למנוע את השביתה הגדולה שתהיה בליגה אם לא יצליחו להגיע להסכם. הפגישות התאפשרו לאחר שיחות של הקומישינר רוג'ר גודל עם יו"ר איגוד השחקנים דמוריס סמית'.

סינסינטי מצאה את האשם בתחלואיה: מתאם ההתקפה בוב בראטקובסקי, ששילם במשרתו לאחר עונה של 12:4. קליבלנד שכרה את שירותיו של מארק וויפל כדי שיהיה מאמן הקוורטרבקים של הקבוצה. משמעות המהלך היא שהמאמן החדש פאט שרמר לא צפוי להשתמש במתאם התקפה ולהסתפק בוויפל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully