וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגדולות יחטפו מכה

המשוגע

31.1.2011 / 23:46

המשוגע משוכנע שלהפועל רעננה לא יהיו חיים קלים נגד הכח עמידר בגביע, שמכבי חיפה תופתע מול הפועל כפר סבא, ואפילו אינטר לא תשיג ניצחון מול האחרונה בליגה האיטלקית

עזבו אתכם דיבורים, בואו ותראו איזה משחקים בחרתי לכם השבוע. גביע המדינה הוא סיבוב של הפתעות ואני מתכנן לנחש בדיוק איפה הן תיפולנה. אל תגידו שלא ידעתם.

משחק מספר 17 (שלישי): הכח עמידר רמת גן - הפועל רעננה. במיוחד אחרי הניצחון הגדול של אייל לחמן בסוף השבוע, נטיית הלב היא לסמן עוד ניצחון קליל לרעננה, במיוחד מול יריבה חלשה, אבל אני טוען שהמשחק הזה יילך לפחות להארכה. ההימור: איקס (3.10)

משחק מספר 2 (רביעי): הפועל כפר סבא - מכבי חיפה. ירוקים נגד ירוקים, ואני רואה רק ירוקים למול העיניים. זה אומר שחיפה לא הולכת לניצחון קליל כמו שהיה בשנה שעברה, וכפר סבא תיתן פייט ואפילו תכפה תיקו. שלא תגידו שלא אמרנו. ההימור: איקס (3.85)

משחק מספר 69 (חמישי): בארי - אינטר. לנראזורי היה מזל השבוע עם החזרה מפיגור 2:0 לניצחון 2:3 אבל הבועה של לאונרדו תתפוצץ, וזה רק עניין של זמן. למרות הפערים הכל כך גדולים בטבלה (בארי במקום האחרון), אני הולך פה על תיקו. ההימור: איקס (3.65)

  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully