וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א ונתניה במגעים מתקדמים להעברת עזרא

האדומים רוצים לצרף את הקשר בן ה-22 כבר בינואר. נתניה דורשת שיישאר עד הקיץ, אך צפויה להתפשר מסיבות כלכליות

הפועל תל אביב מעוניינת לצרף את קשר מכבי נתניה חן עזרא (22). בין המועדונים מתקיימים מגעים לרכישת השחקן כשעדיין לא ברור האם העסקה תצא לפועל כבר בחלון ההעברות הנוכחי או בקיץ. בכל אופן, היום (שני) נערכה פגישה בין בעלי הפועל תל אביב מוני הראל ונשיא מכבי נתניה, עו"ד גיל לב. שני הצדדים הראו סימנים חיוביים להשלים את העסקה, אך סכומי ההעברה עדיין לא נסגרו.

המכשול שניצב כעת הוא הדרישה של הפועל תל אביב לקבל את השחקן מיידית. בנתניה עושים שרירים ודורשים שיסיים את העונה, אך ככל הנראה יסכימו לשחררו אותו כבר כעת. המטרה בשחרורו היא להכניס כסף למועדון, כי בהנהלה טוענים שאין להם כסף לחזק את הקבוצה וזה הדבר היחיד שיוכל לעזור להם. במסגרת העסקה יסגרו המועדונים גם את הפרטים והסכומים שאמורים לעבור לנתניה בעסקת איתי שכטר, שהצהובים עדיין מחזיקים ב-16 אחוזים מכרטיסו.

בהפועל עדיין מחפשים להתחזק בשחקנים זרים ומנסים להחיות את עסקת הבלם הסלובקי מריו פצ'אלקה. במועדון מקווים שז'ילינה תצליח לצרף בלם אחר ואז תסכים לשחרר את פצ'אלקה. גם בגזרת החלוץ הליטאי דרוידאס שרנאס נעשים מאמצים להביאו, אך קיים פער גדול בין הסכום אותו דורשת קבוצתו הפולנית וידז'ב לודז' לסכום שהפועל מוכנה לשלם.

מלבד לנושא החיזוק, האדומים מוטרדים מבריאותו של המאמן אלי גוטמן. מחר (שלישי) אמורים רופאיו להמליץ על הטיפול ועל אורך התקופה בה הוא אמור לנוח ולהיעדר מהמגרשים. בסביבתו כי הוא ייעדר מהמגרשים לתקופה של שבועיים עד חודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully