וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: מכבי נתניה הביסה את בני יהודה 1:4

מערכת וואלה! ספורט

1.2.2011 / 20:34

בני יהודה נראתה רע, הובסה 4:1 על ידי נתניה המצויינת והודחה מגביע המדינה. סבע (38 ו-64), נחום (42) וטרטיאק (62) כבשו

ספורט 5

לא מעט אכזבה נרשמה במכבי נתניה במחזורים האחרונים בליגה, כשהקבוצה הציגה יכולת טובה, אבל זו לא הצליחה להיות מתורגמת לנקודות. הערב (שלישי) הראו שחקניו של ראובן עטר את הפוטנציאל שטמון בהם, כשגברו על בני יהודה 1:4 במסגרת סיבוב ח' בגביע המדינה, תוך שהם שולטים ללא עוררין לאורך כל המשחק. מעל לכולם בלט הזר החדש של עטר, סרגיי טרטיאק, שאימלל פעם אחר פעם את הגנת האורחים, ושוב הוכיח שעם חלוץ מוצלח, נתניה עוד יכולה לעשות לא מעט דברים העונה. לעומתה, בני יהודה של קשטן אמנם עלתה עם הרכב חסר מאוד, אבל גם זה לא מהווה תירוץ עבור הקבוצה שהתקשתה מאוד ליצור מצבים בחלק הקדמי, ונראתה אנמית גם במרכז השדה.

נתניה שלטה כבר מהפתיחה, ושחקניה נראו נמרצים בהרבה מהאורחים הכבדים. שחקניו של עטר הגיעו פעם אחר פעם אל רחבת בני יהודה, אבל לא השכילו לתרגם את ההזדמנויות לשערים. רק בדקה ה-38 השתחרר הלחץ אצל שחקניו של עטר, כשנגיעת יד של חדד ברחבה הובילה לפנדל, וסבע ירה אותו פנימה. השער הפיח חיים בנתניה שהחלה ללחוץ על שערה של בני יהודה, ו-4 דקות מאוחר יותר הכפילה את יתרונה, כשנחום ניצל כדור תועה ברחבת האורחים, ירה מקרוב את השני, ושלח את שחקני בני יהודה אל המחצית כשהם יודעים שיש להם לא מעט עבודה לפניהם.

אם היה נדמה שדווקא בני יהודה תעלה עם יותר מוטיבציה למחצית השניה, הרי שההיפך קרה: נתניה הכתה פעמיים בתוך שתי דקות (טרטיאק המצויין בדקה ה-62 וסבע בדקה ה-64), ושלחה את האוהדים המקומיים לחגוג הצגה נהדרת של שחקניהם. קשטן ניסה לעודד את שחקניו, ובדקה ה-66 הצליחה בני יהודה סוף סוף להגיע למצב מסוכן שאף הפך לשער, כשאמסיס שנכנס רק דקה קודם לכן כמחליף, צימק מקרוב. המארחים לא נתנו לזה להפריע להם וחיפשו את השער החמישי אבל הסתפקו בתוצאה המצויינת, ויקוו עתה לתרגם את היכולת הקבוצתית הטובה לליגה.

מהלך משחק

דקה 2: טרטיאק ניצל איבוד כדור טיפשי של הגנת האורחים ופרץ לרחבה, אבל הטיל ששיחרר טס החוצה.

דקה 15: המארחים המשיכו לשלוט במגרש, דג'אני העביר כדור למוגרבי ששלח כדור רוחב מסוכן, אבל שוערה של בני יהודה קלט היטב.

דקה 36: נתניה המשיכה להתקרב, חן עזרא שלח כדור מצויין אל טרטיאק שבעט בשמאל כדור שטוח, אבל איינוגבה השתטח ועצר.

דקה 37: שער! בני יהודה ניסתה להרחיק כדור מהרחבה אבל הוא הגיע לטרטיאק, שניסה לבעוט, הכדור פגע בידו של אביב חדד והשופט הורה על פנדל מוצדק. אחמד סבע ניגש לבעוט את הפנדל ושלח טיל שנעצר רק ברשת, 0:1 למכבי נתניה.

דקה 40: המארחים קרובים מאוד לשער השני. חן עזרא התעלל בהגנת בני יהודה וסחט עצירה נהדרת מאיינוגבה. ההתקפה לא נגמרה, וסבע קיבל הזדמנות משלו אבל הבעיטה שלו הלכה גבוה והחוצה.

דקה 42: שער! הכדור שוב הוגבה לרחבת האורחים, סבע ניסה לבעוט אבל הכדור פגע בגופו של מגן בני יהודה, ונחום השתלט על הריבאונד וירה מקרוב אל הרשת, 0:2 למכבי נתניה.

דקה 51: התקפה מתפרצת טובה של נתניה מצאה את עזרא בקצה הרחבה, אבל הבעיטה שלו הלכה מעל לשער.

דקה 62: שער! כדור ארוך מצא את סרגיי טרטיאק פנוי בחלק הקדמי, והזר החדש של נתניה ראה את איינוגבה יוצא אליו והקפיץ מעליו בצורה נהדרת, 0:3 למכבי נתניה.

דקה 64: שער! טרטיאק לא נרגש מהשער, ומצא את מעבי באגף, והאחרון הרים כדור מצויין שעבר מעל כל הגנת בני יהודה היישר אל סבע שכבש מקרוב, 0:4 למכבי נתניה.

דקה 66: שער! בני יהודה התעוררה סוף סוף כשראלי בעט מקצה הרחבה, והכדור מצא את אמסיס, שנכנס רק דקה מוקדם יותר, וזה דחק מקרוב, 4:1 למכבי נתניה.

דקה 74: האורחים ניסו נואשות להשיב מעט מכבודם, שלומי לוי פרץ אל הרחבה אבל הבעיטה שלו נעצרה בגופו של מגן נתניה.

דקה 76: קובי דג'אני רץ ללא שמירה וירה בעיטה מ-25 מטרים, אבל הכדור טס ליד הקורה והחוצה.

הרכב מכבי נתניה: קרלוס אריאס, טל מעבי, עומרי בן הרוש, לאוניד קרופניק, אוראל דגני, קובי דג'אני (עדי נמני, 77), ניר נחום, חן עזרא, סרגי טרטיאק (חסיב אבו רוקון, 74), פיראס מוגרבי, אחמד סבע.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, טל משען (ג'ורג' אמסיס, 64), אביב חדד, דין מורי, כפיר אדרי, איציק עזוז, עוז ראלי, משה ביטון (שלומי לוי, 46), פדרו גלבאן (עמרי אפק, 46), שלו מנשה, פיני בלילי.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
כפיר אדרי שחקן בני יהודה (אמצע) עם שוער הקבוצה דלה איינוגבה. קובי אליהו
משהו חייב להשתנות. שחקני בני יהודה יורדים המומים/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully