וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עפולה - הפועל ב"ש: הסינדרלה תמצא את הנעל?

31.1.2011 / 18:22

המארחת תגיע חסרה, מאמנה שביט מפנטז: "אחלום שאנחנו מתחבקים בסיום". ז'אן יפתח בב"ש (ג', 13:00, 5+ לייב)

בהפועל באר שבע לא מקלים במשחק מול הפועל עפולה מחר (שלישי, 13:00) במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה. המאמן ניר קלינגר שלח את עוזרו דני גולן לרגל אחר היריבה הצפונית בשבועיים האחרונים, והרשמים יגיעו הערב לידי השחקנים באסיפה שיערוך המאמן במלון בנצרת, אליו יצאה הקבוצה כדי לנוח לפני המשחק. הקשר משה אסולין נמצא בספק למשחק וייתכן שישוחרר ממנו. ליאור ז'אן סוחב פציעה קלה, אבל הוא יוכל ליטול חלק במשחק ונראה שיפתח ב-11 של קלינגר.

חלוץ הרכש החדש דובב גבאי, שסיכם אתמול בקבוצה, עדיין לא עבר אליה באופן רשמי ולא ייטול חלק במשחק מחר. לאחר המשחק צפויה העברתו להתבצע באופן סופי, כשהמועדונים יחתמו על ההסכם בניהם. בבאר שבע ינסו לשחזר את ההישג ב-1996/7, אז זכתה הקבוצה בגביע המדינה לראשונה בתולדותיה, תחת הדרכתו של אלי גוטמן.

הרכב משוער, הפועל באר שבע: אוהד כהן, אביתר אילוז, עודד גביש, אבי יחיאל, אופר דוידזאדה, איברהים עבדול ראזאק, וויליאם סוארס, דוד רביבו, ערן לוי, איברהים בסיט, ליאור אסולין.

עפולה מקווה להדהים למרות ההרכב החסר

אצל סגנית מוליכת ליגה א' צפון, כבר חולמים על השלב הבא. ג'וני טננבאום, אסי אברהמי, אודי לוי, כפי ליבוביץ', חיים סילבס, אורן פלאש, עידן סופר ועמי אזולאי הם רק חלק מהשמות הנוצצים שהגיעו להפועל עפולה בקיץ, לאחר שהעירייה החליטה להירתם לטובת הקבוצה ולהשקיע במטרה לעלות אותה לליגה הלאומית. בסגל הקבוצה למשחק מחר יופיע החלוץ רון חייט, אחיו של הכבאי דני חייט ז"ל שנהרג באסון השריפה בכרמל.

בעוד טננבאום ייעדר מחר בגלל פציעה, קובי שריקי ייעדר מאחר שנותח לא יהיה בסגל. הקשר יובל שוואט והחלוץ רונן שוורצמן יעברו מבחן כשירות, אבל צפויים לפתוח. עדי סופר, חלוץ הרכש ממכבי הרצליה, צפוי גם הוא לעלות ב-11. המאמן אלדד שביט: "אנחנו מודעים להבדלי האיכויות והפערים, אבל נעשה את המקסימום. הלילה אלך לישון ואחלום איך אנחנו מתחבקים אחרי שריקת הסיום. נצטרך להציג יכולת מדהימה כדי לעלות".

הרכב משוער, הפועל עפולה: אודי לוי; אור שלזינגר, עמי אזולאי, עתמה בוטרוס, אורן פלאש; יובל שוואט, חיים סילבס, כפיר ליבוביץ', אסי אברהמי; עדי סופר, רונן שוורצמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully