וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: פיסאנו התאמן, בלם נבחרת בלארוס מועמד

31.1.2011 / 16:33

הארגנטינאי ייבחן, גם ורחובצוב (24) שנבחן לאחרונה באברטון מועמד. מתח לקראת הדרבי: "לא ניתן למכבי פ"ת להכות בנו"

בלם נבחרת בלארוס, דימיטרי ורחובצוב (24, 1.91) עשוי להגיע בקרוב למבחנים בהפועל פתח תקוה. ברזומה של בלם קבוצת נפטן נובופולוטסק 18 הופעות ושני שערים במדי נבחרת בלארוס. ורחובצוב נבחן רק לאחרונה באברטון האנגלית, שהחליטה לוותר על שירותיו. לאחר שהוצע אתמול לקבוצה, הבלם הארגנטינאי ניקולאס פיסאנו (28) הגיע הבוקר (שני) לאימון הקבוצה ועשוי לחתום בתוך ימים אם ירשים את המאמן יובל נעים. המטרה של נעים תהיה להחתים בלם מנוסה שייצב את מרכז ההגנה יחד עם גל כהן. הבוקר עלתה אפשרות שדניאל אדו לא ישוחרר ובסגל יהיו שני בלמים זרים, אבל סביר להניח שמתוך שיקולים כלכליים יפוצה ויעבור לקבוצה אחרת.

פיסאנו, ששיחק בעבר בקבוצת סיינסיאנו הפרואנית, העביר תקופה בסמבנדטסה האיטלקית ולאחרונה השתייך לחימנסיה חוחוי. הבלם הניגרי ג'וסף אנאקאריר (28), בעל 22 הופעות בנבחרת ניגריה ששיחק בשנים האחרונות בבורדו ופנאתנייקוס, הוצע לקבוצה, אך כרגע פערים כספיים מונעים את הגעתו. בקבוצה כרגע שלושה זרים: אוסטין אג'ידה, דניאל אדו ופביאן סטולר, ונעים מעוניין להחתים כרגע עוד בלם וחלוץ. העונה שוחררו מהקבוצה השוער וויליאם אמאמו, המגן עמנואל מתיאס והקשר ג'וניור ויסה.

במועדון רואים בהחתמת הקשר השוויצרי פביאן סטולר שדרוג גדול למרכז השדה. שחקנה של לוקראנו שחתם אתמול עד תום העונה בפגישה עם תומר סיני, עשוי לפתוח בהרכב כבר בדרבי. החלוץ הקמרוני לואיס זומא מצפה לקבל תשובה מהמאמן עוד היום וייתכן מאוד שגם הוא יוחתם עד סוף השבוע. החוזה של רועי גורדנה יעבור השבוע בבקרת התקציבים והוא יהיה בסגל לקראת הדרבי.

שחקן בקבוצה אמר אמש לקראת המשחק: "ניצחון בדרבי יקרב אותנו לאשקלון, אבל יוסיף בעיקר הרבה ביטחון. למשחק הזה יש חשיבות רבה מעבר לכדורגל, לא ניתן שהם יכו בנו ויורידו אותנו ליגה. נעלה למשחק בטירוף". לפתח תקוה (מדורגת 15 בטבלה) נקודה אחת פחות מסכנין (14) ושש נקודות פחות מאשקלון (13). סכנין תתארח במחזור הקרוב אצל מכבי חיפה ואשקלון בעכו.

עדכון ראשון: 10:33

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully