וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: הגאורגים שוחררו, אודורו לא הרשים

31.1.2011 / 17:44

חיפה הפסידה 1:0 לנצרת עילית באימון. הבלם והקשר שהגיעו בתיווכו של דרסיליה יחזרו לארצם. גם הנבחן הגנאי לא כבש

מכבי חיפה הפסידה הערב (שני) במשחק אימון 1:0 להפועל נצרת עילית. המטרה של המשחק הייתה לבחון את צמד הזרים הגיאורגים שהגיעו בתיווכו של גיורגי דרסיליה, אך לאחר המשחק החליט אלישע לוי לשחרר את הבלם אדיק סאדזאיה והקשר זוראב ארזיאני. החלוץ הגנאי דומיניק אדורו ימשיך להיבחן אבל לא נראה שיוחתם. השער היחיד במשחק הובקע בדקה ה-48, מרגלי ירדן כהן. סיידו יאיא ושלומי אזולאי ששיחקו אתמול בטדי פתחו ב-11 של חיפה, אולם שאר שחקני ההרכב קיבלו מנוחה.

חיפה פתחה עם אמיר אדרי בשער, כשהמגן הימני גיא ליפקה שעלה מהנוער קיבל הזדמנות בהרכב. שי מימון וסאדזאיה תופקדו כבלמים וסארי פלאח כבלם. לצד ארזיאני ויאיא שיחק גם שאדי שעאבן. אלכסנדר זהבי פתח בחוד לצדם של אודורו ואזולאי.

שחקנים במכבי חיפה: "עידן ורד חייב לשחק יותר"

"עידן ורד חייב לשחק יותר. היה חסר שחקן כזה במחצית הראשונה. כשרפאלוב לא משחק, חסר עוד שחקן שמסוגל לשנות משחק. הגענו לכמות כפולה של מצבים מאז שהוא נכנס". כך אמרו היום (ראשון) שחקנים במכבי חיפה, לאחר ה-0:0 אמש מול בית"ר ירושלים בטדי. אלישע לוי התייחס אתמול לשילובו של ורד ואמר: "זה עניין של זמן עד שהוא יתפוס מקום בהרכב".

ורד עצמו נראה נרגש לפני המשחק, כשבפעם הראשונה מאז המעבר חזר לטדי. "זה היה משחק מאוד מרגש עבורי. ניצבתי על קו האמצע, לפני כניסתי למשחק, וחשבתי שאני בחלום", אמר הבוקר ורד לאתר הרשמי של מכבי חיפה. "מפלס ההתרגשות עלה כאשר שמעתי את אוהדי בית"ר וחיפה מתאחדים לכבודי, קוראים בשמי ומעודדים אותי. הייתה לי צמרמורת ואני שמח שהקהל של בית"ר לא שכח אותי. מנגד, הקהל של חיפה קיבל אותי בזרועות פתוחות והעניק לי בית חם".

ורד התייחס לתיקו המאופס עם בית"ר ולמשחק הגביע ביום רביעי. "אני מעט מאוכזב שלא ניצחנו, כי מאוד רצינו לנצח ולחזור לפסגה. כעת אנחנו מרוכזים אך ורק במשחק הגביע מול הפועל כפר סבא. לא מדובר במשחק קל, כי הם במקום הראשון בליגה הלאומית ומפגינים יכולת של קבוצה בליגת העל. נצטרך לתת הכל כדי לעבור את המכשול הקשה הזה, וזה יהיה לא פחות קשה מאשר משחק ליגה".

"גם הזמן של מימון יגיע"

במועדון מרוצים מאוד מהיכולת שמפגין הבלם אנדריי פיליאבסקי. בקבוצה סיפרו אתמול כי האוקראיני התאקלם מהר מהצפוי ומתקשר עם שאר שחקני ההגנה בצורה טובה. הבלם שי מימון ממתין להזדמנות מהספסל ובינתיים לא מתכוון לעזוב. "עשינו רכש טוב עם פיליאבסקי והתחרות גדולה. גם הזמן שלו יגיע", אמרו אתמול בחיפה.

אייל גולסה קיבל עידוד מהצוות המקצועי לאור היכולת שהפגין. ולדימיר דבאלישווילי שרשם החמצה גדולה לפני שריקת הסיום אמר לחבריו: "לא היה חסר שאבקיע וננצח, הייתי צריך לגשת לכדור אחרת".

לוי הודיע אתמול כי ג'ון קולמה לא ישוחרר, אבל במועדון הודיעו כי הצעה מפתה כן תסלול את מעברו לאירופה. במועדון טוענים כי על פי הצעות בעל פה, ישנן קבוצות שמוכנות לשלם תמורתו לכל היותר 300 אלף יורו, פחות משליש מהדרישה שלה, וכרגע העניין רחוק מלהיסגר.

יש לציין כי האופציה היחידה של קולמה לעבור לקבוצה אירופאית תסתיים היום, משום שמחר ייסגר מועד ההעברות ברחבי אירופה. האופציה הריאלית היחידה שלו תהיה רוסיה, משום ששם נסגר מועד ההעברות מאוחר יותר, ב-1 במרץ. החלוץ הגנאי דומיניק אודורו ייבחן השבוע בקבוצה, אבל לאור הרזומה הדל שלו בהבקעת שערים לא נראה שיוחתם. היום תקיים הקבוצה משחק אימון מול נצרת עילית (16:00, כפר גלים), בו ייבחנו צמד הגיאורגים שהגיעו בהמלצת גיורגי דרסיליה, הקשר האחורי זוראב ארזיאני והבלם אדיק סאדזאיה.

עדכון ראשון: 9:40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully