וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרובול: ניצחון ל-NFC, הול MVP

31.1.2011 / 9:27

מגן הפינה של וושינגטון חטף, גרם להשמטה ורץ לטאצ'דאון ב-41:55 של ה-NFC על ה-AFC. שני טאצ'דאונים למאט ריאן

ד'אנג'לו הול, מגן הפינה של וושינגטון רדסקינס, לא שיחק כבר יותר מחודש. זה לא הפריע לו לקטוף הלילה (בין ראשון לשני) תואר - ה-MVP של הפרובול. זאת, לאחר ששעם שישה תיקולים, חטיפה והשמטה כפויה שהוחזרה לטאצ'דאון, סייע ל-NFC לנצח 41:55 את ה-AFC, במשחק שנערך בהוואי.

הול קיבל קדילאק חדשה במתנה. "בדיוק רציתי לקנות רכב", אמר בשמחה. המשחק היה של ה-NFC לכל אורכו, כשארבע דקות לסיום הרבע השני כבר הייתה התוצאה 0:42 (!). אובי מוגלי, אדריאן פיטרסון וסטיבן ג'קסון הגיחו לטאצ'דאון, מאט ריאן מסר לשניים (טוני גונזאלס ולארי פיצג'רלד) וכאמור, הול החזיר השמטה לטאצ'דאון. במחצית השנייה הייתה ה-AFC עסוקה בהחזרת הכבוד, פיליפ ריוורס ביצע ניסיון קאמבק, אבל חטיפה של ג'ון ביסון סגרה לחלוטין את הסיפור ברבע הרביעי.

ריאן סיים עם 118 יארד, שני טאצ'דאונים ואיבוד אווירי, פיטרסון עם 80 יארד על הקרקע וטאצ'דאון, רודי וייט עם 69 יארד באוויר. ב-AFC, ריוורס סגר 192 יארד, שני טאצ'ים ושני איבודים, מאט קאסל 95, שניים ושניים ופייטון מאנינג רק 12 יארד ואיבוד אווירי בחמישה ניסיונות מסירה. 86 יארד וטאצ'דאון לרג'י ויין, 72 וגיחה לאנדזון לג'מאל צ'רלס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully