וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריצ'רד הנדריקס: "נביא תשוקה גם מול לובליאנה"

31.1.2011 / 9:12

בעקבות הניצחונות על רומא ובני השרון, פורוורד מכבי ת"א אופטימי לקראת הסלובנים: "משחק אנחנו צריכים לשחק ככה"

לאחר שדרסה בקלילות את בני השרון (67:113), מכבי תל אביב מתחילה היום (שני) את הכנותיה למשחק החשוב ביד אליהו מול אולימפיה לובליאנה במסגרת המחזור השלישי של הטופ 16.

מכבי ניצחה את שתי יריבותיה האחרונות - בני השרון ורומא – בקלילות, שהתבטאה בין השאר בהפרשים גבוהים, וריצ'רד הנדריקס גאה בכך. "אחרי שהפסדנו לברצלונה לפני שבועיים רק רצינו לחזור למסלול הניצחונות ועשינו זאת כמו שצריך, זה תורם לנו רבות לביטחון העצמי", אומר הנדריקס. "הלוואי והיינו יכולים לנצח כל משחק ככה, לבוא למגרש, לעשות את שלנו, לשחק 40 דקות כמו שצריך ולנצח. אבל נצטרך להמשיך את המומנטום הזה גם במשחקים הבאים, ולקוות שאותה יכולת תופיע כבר במשחק הקרוב מול לובליאנה".

למרות שהצהובים הביסו את בני השרון, הנדריקס אינו מזלזל בקבוצתו של שמיר. "צריך לתת לבני השרון קצת קרדיט", הוא אומר. "זו קבוצה טובה שגם ניצחה אותנו העונה, יש להם שחקנים כישרוניים, ולכן צריך לכבד אותם בכל זאת אני לא סתם מחמיא להם אני באמת חושב ככה אבל בכל זאת שמח שאנחנו אלו שניצחו את המשחק הזה".

"למרות ההפרש הגבוה, אפשר לקחת נקודות חשובות גם מהמשחק הזה", סבור הנדריקס. "עלינו עם המון תשוקה, וזה משהו שהוא מאוד חשוב לספורטאי. אפשר לקחת את החלוקה ושיתוף הפעולה בינינו, הסיומת, ההגנה וכל הדברים הטובים שהובילו אותנו להפרש גבוה כל כך. בכל משחק אנחנו צריכים לשחק ככה".

אולם גם האמריקאי מודע כי ביום חמישי, מול אולימפיה לובליאנה צפוי תרחיש אחר. "לובליאנה זה סיפור אחר, יהיה משחק לא פשוט, יש להם שחקנים נפלאים והם קבוצה שרצה מצוין גם בליגה שלה וגם ביורוליג. הם גם לא היו רחוקים מניצחון על ברצלונה בשבוע שעבר, ככה שצריך להגיע אליהם מוכנים ככל האפשר", מזהיר הנדריקס.

"אני חושב שאנחנו צריכים להגיע ממש מרוכזים למשחק הזה, כי אסור לנו להפסיד משחק בית בשלב הזה. לובליאנה קבוצה חזקה מאוד, הם משחקים טוב, הם יגיעו מפוקסים ומוכנים לשחק, אבל אנחנו יודעים שכמו בכל שאר המשחקים העונה - אנחנו צריכים להתרכז אך ורק במה שאנחנו עושים בכדי לנצח, ולא במה שהקבוצות האחרות עושות. אנחנו נביא את התשוקה והרצון לשחק גם ביום חמישי ויהיה בסדר".

פניני: "אנחנו עשינו את ההפרש"

לאחר שמכבי הציגה יכולת מגומגמת לאחרונה, המאמן דייויד בלאט הדגיש בשבוע שעבר בפני שחקניו כי "עליהם לשדרג את ההגנה", כשהוא מבקש מהם "להציג אינטנסיביות לכל אורך הארבעים דקות". דרישתו מולאה מול רומא, וגם מול בני השרון. גם בשלהי הגארבג' טיים, כשקבוצתו הובילה ב-40 נקודות הפרש, המאמן לא נח לרגע, כשהוא נראה דרוך ומרוכז ואף הקפיד לגעור בשחקניו כשביצעו טעות.

גיא פניני גאה בהפרש שהשיגה קבוצתו. "אנחנו עשינו את ההפרש. זה לא שאנחנו באים ומתכננים לנצח בהפרש של 50 נקודות, זה בגלל שאנחנו באים לשחק 40 דקות והתוצאה מגיעה משם. היה חשוב לנו לנצח אחרי שהם ניצחו אותנו בסיבוב הקודם".

האם גם את לובליאנה תנסה מכבי לחסל מהשנייה הראשונה, כפי שעשתה מול רומא ובני השרון? "כל משחק מתפתח שונה", השיב פניני. "בשני המשחקים האחרונים עשינו מה שאנחנו רוצים מהשנייה הראשונה, וזה מה שננסה לעשות גם מול לובליאנה ביום חמישי", הבטיח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully