וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "היינו צריכים ללחוץ יותר"

30.1.2011 / 22:41

אלישע לוי מרגיש שמכבי חיפה איבדה ניצחון ב-0:0 מול בית"ר. על קולמה: "לא רוצים לשחרר שחקנים". בוקולי זעם על החילוף

מכבי חיפה יצאה מאוכזבת הערב (ראשון) מטדי, לאחר שסיימה ב-0:0 את משחקה מול בית"ר ירושלים ואיבדה את המקום הראשון בליגת העל. לירוקים היו שתי הזדמנויות מצוינות בדקות האחרונות, אבל בקבוצה יודעים שהתיקו די משקף את האירועים במשחק.

אלישע לוי לא שוחח עם השחקנים בחדר ההלבשה לאחר המשחק, אך בשיחות פנימיות בין השחקנים נאמר: "חבל מאוד שלא ניצלנו את שני המצבים לקראת הסוף", כשהכוונה היא להחמצות של אייל גולסה וולדימיר דבאלישווילי. בקבוצה מרוצים מאוד מגולסה שחוזר לכושר טוב, מאנדריי פיליאבסקי שהתאקלם מהר מהצפוי ומאריק בנאדו, שהציג היום יכולת טובה. על הקשר נאמר: "זה אחד המשחקים הטובים שלו מאז שחזר מאיטליה".

אלישע לוי: "אנחנו אף פעם לא מרוצים מתיקו.

שי מימון פתח על הספסל ומקווה לקבל בקרוב הזדמנות לחזור להרכב, אך בינתיים לא ממהר לעזוב. שחקנים בקבוצה טענו בסיום כי יש מקום לשתף יותר את עידן ורד, שנרכש בסכומי עתק מבית"ר ירושלים ומאז שחזר מפציעה לא מרבה לפתוח בהרכב. "היה חסר לנו שחקן כזה במחצית הראשונה", אמרו. גוסטבו בוקולי נראה כעוס מאוד לאחר שהוחלף בורד והשליך את מעילו לעבר הספסל, אך בקבוצה לא ייחסו לכך חשיבות רבה.

לוי אמר בסיום: "אנחנו אף פעם לא מרוצים מתיקו. החזקנו בכדור, הגענו למצבים, אבל בית"ר עמדה טוב, סגרה את המשחק והקשתה עלינו. החזקנו בכדור והגענו להזדמנויות, אבל לא ניצלנו ולא כבשנו. ניסינו להכריע את המשחק, גם החילוף שעשינו היה התקפי. ויתרנו על בוקולי כדי לנצח את המשחק, ובאמת הגענו לכמה מצבים טובים, אבל אנחנו יכולים וצריכים ללחוץ יותר".

כשנשאל לגבי עידן ורד אמר מאמן מכבי חיפה: "זה עניין של זמן עד שהוא יתפוס מקום בהרכב. יש לנו הרכב טוב, שרץ והוא מאוזן. הליגה עוד ארוכה, והוא זוכה להרבה דקות".

לגבי מצבו של ג'ון קולמה: "קשה להביא שחקנים טובים, ואין לנו שום עניין לוותר עליו. הוא פנה בבקשה לעזוב, אבל זה לא כל כך פשוט. אנחנו רוצים להביא שחקנים, לא לשחרר שחקנים".

אייל גולסה אמר בסיום: "הייתה לי פציעה לא קלה, ואני שמח שעברתי את זה. עכשיו אני צריך להוכיח שמקומי בהרכב. היה מזג אוויר קשה לכדורגל, הגענו לכמה מצבים טובים, גם בית"ר הגיעה למצבים טובים, וגם תיקו זה בסדר. כיף לשחק בגשם, לא נחים לרגע".

אריק בנאדו הוסיף: "משחק קשה מאוד במזג אוויר סוער. היה משחק חזק וגברי ובית"ר קבוצה קשה והרבה קבוצות ייאבדו בטדי נקודות. רואים קבוצה אחרת בבית"ר תחת רוני לוי, קבוצה חזקה ומאומנת. היה מרגש לחזור לטדי, מקום ואנשים שאני אוהב מאוד".

לוי עדיין מטיל וטו על שחרורו של ג'ון קולמה, מה גם שסוכניו של השחקן טרם השיגו הצעה רשמית מקפריסין או רוסיה, שם מוכנים לשלם כרגע לכל היותר 300 אלף יורו בלבד עבור השחקן, פחות משליש מהדרישה של חיפה. החלוץ הגנאי דומיניק אודורו ייבחן השבוע בקבוצה, אבל לאור הרזומה הדל שלו בהבקעת שערים לא נראה שיוחתם. מחר תקיים הקבוצה משחק אימון מול נצרת עילית (16:00, כפר גלים), בו ייבחנו צמד הגיאורגים שהגיעו בהמלצת גיורגי דרסיליה, הקשר האחורי זוראב ארזיאני והבלם אדיק סאדזאיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully