וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "אחת המחציות הכי טובות שנראו בזמן האחרון"

30.1.2011 / 22:27

מאמן מכבי ת"א התמוגג מהדריסה מול בני השרון: "המשך ישיר של המשחק מול רומא". שמיר: "אין מילים, ההרגשה מחורבנת"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

גם במכבי תל אביב ידעו היטב לפני המשחק הערב (ראשון) מול בני השרון שהמאבק האמיתי של הקבוצה יהיה מול אולימפיה לובליאנה ביום חמישי הקרוב בשלב הטופ 16 של היורוליג. אלא שספק אם אפילו בלאט ושחקניו ציפו שהמפגש עם בני השרון, שכבר ניצחה את הצהובים העונה, יהיה כה פשוט. הצהובים התעללו בקבוצה מהשרון, הביסו אותה 67:113, ועתה הם יכולים להתכונן בשקט לדבר האמיתי.

"כאילו לא סיימנו את המשחק מול רומא"

"אני חושב ששיחקנו את אחת המחציות הכי טובות שנראו בזמן האחרון וכך גם הסתיים המשחק", אמר מאמן מכבי תל אביב, דייויד בלאט בסיום. "באנו חדים, מפוקסים, המשך ישיר של המשחק מול רומא. זה כאילו המשחק הזה לא נגמר ונכנסו ישר למשחק היום. כולם לקחו ללב את המשחק הראשון שהפסדנו. אני חייב להגיד מילה סופר טובה לצוות שלי ולשחקנים שלי שמסרבים לרדת באינטנסיביות וברצון שלהם לנצח".

על מילאן מצ'באן, שלא ממש היה משמעותי הערב, אמר המאמן: "מצ'באן הוא שחקן עם פוטנציאל גדול שכבר הוכיח את זה בהרבה מסגרות. הוא לא בא להצעיד את מכבי, הוא בא לרכבת שנעה במהירות של 150 קמ"ש. הבאנו אותו עכשיו כדי שבשנה הבאה לא יבואו וישלמו לו מיליוני דולרים. הסיפור הוא הקבוצה ואנחנו נצטרך את זה כי יום חמישי זה סיפור אחר לגמרי. לובליאנה גם ניצחה וזה משחק קשה מאוד, הם ניצחו את כל המשחקים בבית למעט ברצלונה והם קבוצה לא פשוטה בכלל".

דורון פרקינס שהיה מהמצטיינים הערב בשורות הצהובים אמר: "שיחקנו טוב היום ולכן אנחנו יכולים להתרגל להפרש כזה. זה משחק שונה לחלוטין מהמפגש הראשון איתם, באנו מרוכזים וידענו מה אנחנו צריכים לעשות, עצרנו אותם במלא נקודות ודברים שהן ניסו לעשות ואנחנו אחראים על הניצחון הזה".

"היו יותר מדי דברים שהיו לא בסדר"

מנגד כצפוי, שרר לא מעט הלם. בבני השרון לא ממש ציפו לגבור על מכבי הערב, אבל כל אחד שראה את המשחק יודע שהקבוצה כלל לא הופיעה למשחק, ולמעשה ביזתה את עצמה במשך 40 דקות."האמת שהרבה מילים אין לי", אמר דן שמיר בסיום. "ההרגשה מחורבנת וזה באופן טבעי מתחלק לשני חלקים: למכבי יש אפשרות לעשות פער כזה וכל הכבוד להם. מצד שני אנחנו לא ידענו בשום שלב למצוא את הדרך".

שמיר המשיך ואמר: "זה מתחיל מדברים בסיסיים והמשחק רק הלך והדרדר. זו הרגשה רעה מאוד. כבר במחצית כשהיה שלושים הפרש לא יכולתי להתחיל לדבר על מה לא בסדר. ביום כזה היו יותר מדי דברים שהם לא בסדר. זה נמצא בתוכנו ואנחנו אחראים לכך. בצד השני יש איכויות של מכבי אבל זה בהחלט לא קרוב אפילו לאיך שצריך לשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully