וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ויק יישאר בפילדלפיה. קוב? לא בטוח

30.1.2011 / 20:57

האיגלס ישימו את תג הפרנצ'ייז על ויק, קוב עשוי לעבור בטרייד. טנסי מחפשת טרייד על יאנג, פונסי לא ישחק בסופרבול

איש לא יופתע כשישמע שמייקל ויק יישאר בפילדלפיה לאחר עונה מעולה עם האיגלס. אלא שלעיטמים אין בשלב זה תוכניות להחתימו לטווח ארוך, וישימו עליו את תג הפרנצ'ייז ב-2011. המשמעות: ויק יהיה בין חמשת הקוורטרבקים בעלי השכר הגבוה ב-NFL, אולם לא בטוח שימשיך בקבוצה לאחר העונה הבאה.

מי שמעמדו נפגע קשות העונה הוא קווין קוב, שהחתמתו המחודשת של ויק תאלץ אותו לנסות לשקם את הקריירה הצעירה שלו במקום אחר. האיגלס שוקלים לעשות עליו טרייד, וינסו למצוא רוכש. קוב אמר במהלך העונה כי ירצה ב-2011 לשחק רק במקום שיאפשר לו לפתוח.

בינתיים, הבועט של האיגלס דייויד אייקרס חשף כי בתו נלחמת בסרטן. אייקרס החטיא שני ניסיונות לשערי שדה במשחק מול גרין ביי בפתיחת הפלייאוף, ובפילדלפיה רמזו כי דעתו הוסחה בשל אירועים שמחוץ למגרש. כעת, הבועט עצמו אמר ב"פילדלפיה אינקוויירר" כי בתו בת ה-6 האלי לוקה בסרטן השחלות. הרופאים מסרו כי הצליחו להסיר את הגידול בהצלחה, אולם גם אם האלי תחלים, באיזשהו שלב היא תצטרך לעבור ניתוח להסרת השחלות בצד ימין.

שחקן אחר שקבוצתו מחפשת טרייד עבורו הוא וינס יאנג. כזכור, יאנג נופה מהטייטאנס בעקבות תקרית עם מאמן הקבוצה ג'ף פישר (שעזב בעצמו ביום שישי), אולם עדיין שייך לטנסי. הטייטאנס מחכים לחתימת החוזה החדש בין הליגה לארגון השחקנים. ברגע שייחתם חוזה כזה, יהיו להם עשרה ימים כדי לנסות ולהעביר את השחקן, שצפוי להשתכר 8.5 מיליון דולר בעונה הבאה.

עכשיו זה סופי - מאורקיז פונסי לא ישחק בסופרבול. הסנטר הפרו-בולר של פיטסבורג פצוע בקרסולו ולא יחלים עד יום ראשון הבא. דאג לגורסקי יהיה הסנטר שיגיש את הכדורים לבן רות'לסברגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully