וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: סטולר חתם, הבלם הארגנטינאי פיסאנו ייבחן

30.1.2011 / 14:33

הקשר השוויצרי הגיע מלוקארנו. הבלם ניקולאס פיסאנו ייבחן, עשוי להחליף את דניאל אדו שדורש פיצוי בתמורה לעזיבתו

הקשר השוויצרי פביאן סטולר, שעל מועמדותו פורסם ביום שני לפני שבועיים, חתם הבוקר (ראשון) בהפועל פתח תקוה עד תום העונה, לאחר שאמש הושגה פשרה בעניינו. סטולר בן ה-22 הגיע מקבוצת לוקארנו השוויצרית וגדל בקבוצת פ.צ טון מהליגה הראשונה. ביום שישי השחקן סירב להגיע לאימון בטענה שמועד ההעברות באירופה נסגר ביום שלישי, מוקדם יחסית לישראל, ואמש הוא נשאר בישראל כדי לסכם בקבוצה.

המאמן יובל נעים הוא זה שנתן אור ירוק למהלך, שנסגר הבוקר באמצעות חבר ההנהלה תומר סיני שממשיך לעזור למועדון למרות שעזב את העמותה. נעים ביקש מהחלוץ הקמרוני לואיס זומא להמשיך ולהתאמן בקבוצה והבטיח לו שיקבל תשובה לגבי עתידו בימים הקרובים. תוך 48 שעות יידע הקמרוני האם הוא יצטרף.

הבלם הארגנטינאי ניקולאס פיסאנו (28), שהוצע בעבר לבני סכנין, אמור לנחות מחר בישראל ולהיבחן בקבוצה בתיווך סוכן השחקנים שלמה שטרן. השחקן שיחק בעבר בקבוצת סיינסיאנו הפרואנית, העביר תקופה בסמבנדטסה האיטלקית ולאחרונה השתייך לחימנסיה חוחוי, כאשר הוא אמור להגיע במסגרת המאמצים להחליף את הבלם דניאל אדו.

יובל נעים נחוש להחליף את הבלם, אבל הדבר תלוי בהנהלה. אדו דורש פיצוי בתמורה לעזיבת הקבוצה והקבוצה תצטרך למצוא לו מחליף עד סוף השבוע, בכדי שתספיק להחתימו עד סגירת חלון ההעברות ביום שלישי הבא. יהודה חוטה מהפועל תל אביב ועשהאל בן שבת מרמת השרון הוצעו, אבל אם אחד מהם יצטרף ובלם זר לא יגיע, אדו לא יעזוב.

שחקנים בקבוצה התבטאו בנוגע לידיעה ביום שישי, לפיה חבר ההנהלה גל חצור שהכריז לא פעם כי יעזוב בקרוב את הקבוצה התחייב לחלק 2,500 דולר לכל שחקן במקרה של ניצחון ברמת גן. "הסיכויים היו ידועים מראש, אבל לפחות עכשיו ההנהלה תפנה את התקציב הזה לרכש", אמר שחקן בקבוצה. המנכ"ל אפי צפריר יעביר עד אמצע השבוע את החוזה של הקשר רועי גורדנה בבקרת התקציבים.

עדכון ראשון: 10:24

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully