וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגניישקה רדוואנסקה תגיע למפגש הפדרציה באילת

30.1.2011 / 10:13

הפולניה הבכירה (14 בעולם) תחליף את אחותה הפצועה ותפגוש את ישראל ביום ה'. ליאור מור: "זה משנה את כל התמונה"

שלושה ימים לפני פתיחת משחקי גביע הפדרציה באילת, קיבלה הבוקר (ראשון) הנבחרת הישראלית חדשות רעות בדמות התחזקותה של הנבחרת הפולנית. אגניישקה רדוואנסקה, הטניסאית הפולניה הבכירה (14 בעולם), שלא היתה אמורה ליטול חלק במפגש, תחליף את אחותה הצעירה, אורסולה רדוואנסקה, שסובלת מפציעה ולא תגיע לאילת.

"לפני כמה ימים אורסולה הודיעה לי ממלברון שהיא התאמנה עם אגניישקה ועמוד השדרה שלה לא כאב", אמר קפטן נבחרת הפדרציה הפולנית, תומאש ויקטורובסקי. "עם זאת, אתמול שוב חזרו הכאבים והחלטנו שלשלוח אותה לישראל יהיה מסוכן מדי. במצב שנוצר החלטתי לפנות לאגניישקה, ואני מאוד שמח שהיא החליטה לשחק. אני לא מצפה ממנה לתוצאות גדולות, מכיוון שהיא רק חזרה מפציעה, אבל הגעתה תהפוך אותנו להרבה יותר חזקים", הוסיף הקפטן הפולני.

קפטן נבחרת הפדרציה של ישראל ליאור מור הגיב לבשורות הללו, ואמר: "מן הסתם זה הופך את המפגש ליותר קשה. כשמגיעה שחקנית ברמה הזו זה משנה את כל התמונה בתוך הבית. כל משחק עכשיו הופך להיות סופר חשוב ואם אמרנו שהכל פתוח לפני שידענו שהיא מגיעה, עכשיו זה עוד יותר פתוח. בכל מקרה, אנחנו מתכוננים למשחק נגד לוקסמבורג, מחכה לנו קרב קשה מאוד. כמובן שננסה לעשות את המקסימום. כרגע עם כל הרעש וההמולה סביב רדוואנסקה, אותנו מעניין המשחק ביום רביעי".

האחות הבכורה לבית משפחת רדוואנסקה הגיעה עד רבע הגמר באליפות אוסטרליה האחרונה, כשנעצרה על ידי האלופה קים קלייסטרס. נבחרת ישראל תפגוש את פולין ביום חמישי הקרוב, כאשר גם בולגריה ולוקסמבורג נמצאות בבית ב'.

הנבחרת, שמגיעה היום לאילת, תקיים באיצטדיון שבו יתקיימו המשחקים אימון אחר הצהריים, כאשר שני אימונים נוספים מתוכננים למחר, וביום שלישי יתקיים אימון אחד או שניים.

* ואם כבר טורניר הפדרציה הקרוב, אין ספק כי האטרקציה הגדולה תגיע מכיוונה של קרוליין ווזניאקי. הבוקר התייחסה הדנית הנפלאה להגעתה הקרובה לישראל ואמרה: "אני קצת עצובה לעזוב את אוסטרליה, אבל אני בדרך לישראל לגביע הפדרציה ומעולם לא הייתי שם. אני מאוד נרגשת להגיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully