וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עטר: "אם היכולת תימשך, גם הנקודות יבואו"

הדס גרינברג

30.1.2011 / 0:05

מאמן מכבי נתניה מודע לחוסר החדות של קבוצתו בהתקפה, אך אופטימי בעקבות הצורה בה שחקניו שיחקו בהפסד להפועל ת"א

אכזבה גדולה נראתה על פני שחקני מכבי נתניה בסיום ההפסד בשבת להפועל תל אביב (2:1). כבר מספר שבועות ששחקניו של ראובן עטר מציגים שיפור ביכולת, מגיעים להזדמנויות רבות ולא נופלים מהיריבות, אך מחמיצים ללא סוף ומתקשים לנצח. "זה מאכזב שאנחנו מגיעים למצבים קורצים ולא כובשים", אומר מאמן הקבוצה ראובן עטר והתייחס לבעיה בחלק הקדמי ממנה סובלת קבוצתו. "אנחנו מחמיצים הרבה בתקופה האחרונה, אבל השחקנים משקיעים ונותנים מעצמם הכל. אין לי מה לומר חוץ מזה שכואב לי בשבילם, כי בסוף למרות המאמץ אנחנו יוצאים בלי נקודות".

על חלוץ הרכב הטרי סרגי טרטיאק, שכבש את הגול המצמק לאחר שנכנס במחצית השנייה, הוסיף עטר: "מהרגע הראשון שראיתי אותו בבית"ר ירושלים רציתי אותו, וחיכיתי לראות אם ישחררו אותו. כששחררו, אמרתי שאני רוצה אותו ואני שמח שהוא כבש". גם שחקני הקבוצה העידו כי טרטיאק נראה טוב באימונים, ועל פי ההתרשמות הראשונית הוא יכול להוסיף לקבוצה.

אחד משחקני הקבוצה הביע את אכזבתו מההפסד ואמר: "היינו טובים מהפועל תל אביב, וכולם ראו את זה. לצערי כמה טעויות והחמצות גדולות השאירו אותנו עם 0 נקודות מהמשחק". נתניה הידרדרה למקום ה-11, והיא רחוקה שתי נקודות מהפליאוף התחתון. על מצב הקבוצה אמר עטר: "אנחנו משחקים מצוין אבל לא אוגרים נקודות. אם נמשיך ככה מבחינת היכולת אני מאמין שגם הנקודות יבואו".

חוסר מזל היה לבלם מריאנו קאפורלה, שנלחם כדי לשחק אתמול על אף שאינו כשיר במאת האחוזים בזמן שהוא מחלים מפציעה ברצועות הברך. קאפורלה היה אחראי לגול העצמי שהעניק יתרון 0:1 לאלופה, וגם לפנדל לחובת קבוצתו. חבריו לקבוצה העידו כי על אף הרצון הטוב שלו ושל הצוות המקצועי לעזור לקבוצה, עדיף היה כי קאפורלה לא היה משחק במצבו. היום יערכו השחקנים אימון קל וישובו לאימונים מלאים ביום שני, אז יחלו בהכנות למשחק הגביע נגד בני יהודה ביום שלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully