וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלרואי כהן: "מחמיא שהתעניינו, אבל אני מאושר בקרית שמונה"

הדס גרינברג

30.1.2011 / 7:00

אלרואי כהן שחזר מהיעדרות ארוכה וכבש בניצחון של קרית שמונה על הפועל ר"ג (0:3), עדיין מסמן מטרות בקבוצה הצפונית

הנסיעה חזרה של שחקני עירוני קרית שמונה לצפון אחרי הניצחון 0:3 על הפועל רמת גן לוותה בהרבה מצב רוח טוב, כשהחלוץ הצעיר שלומי אביסידריס הופקד על השירה. בקבוצה ציפו לשלוש הנקודות והחזרה למסלול הניצחונות אחרי התיקו במחזור הליגה הקודם נגד הפועל תל אביב. מי שממשיך לככב הוא החלוץ שמעון אבוחצירא, שבמשחקו הראשון בקבוצה בישל שער ואתמול (שבת)הוסיף למאזנו צמד. עוד כובש מאושר היה אלרואי כהן, ששב להרכב לראשונה מאז החלים מפציעה שהשביתה אותו בחודש וחצי האחרונים.

אלרואי כהן התייחס למשחק ואמר לוואלה ספורט: "נתנו מחצית ראשונה מדהימה, שיחקנו ביכולת גבוהה מאוד, הנענו כדור וביטלנו אותם בכל פרמטר. שמח שהצלחתי להבקיע ראשון ואחר כך שמעון אבוחצירא כבש שני שערים גדולים של חלוץ גדול. סגרנו את המשחק אחרי חצי שעה של משחק ושאר המשחק היה סוג של גארבג' טיים, הורדנו רגל מהגז וזה טבעי. כולם הבינו שמצפה לנו שבוע קשה עם משחק גביע".

על התקופה הקשה בחוץ בשיא פריחתו אמר כהן: "התקופה בחוץ הייתה יותר מחשלת מקשה כי כשהייתי בחוץ לא הפסקתי לעבוד. עבדתי ממש קשה על השרירים, שרירי הבטן וחגורת האגן. זה היה מבאס לראות את כולם מצליחים בלעדי, כמובן ששמחתי אבל מאוד רציתי לשחק ולהיות חלק מההצלחה במיוחד בגמר גביע הטוטו. אני שמח לחזור לשחק, זה כיף לחזור להרכב ואני מאוד שמח שבפעם הראשונה שחזרתי גם כבשתי". כהן טוען כי לעומת שחקנים אחרים שלא חוזרים לכושר הטוב לפני הפציעה אצלו לא היה את החשש הזה: "רק חיכיתי לחזור להראות לכולם מה אני יודע כי כבר הרגשתי טוב, אני לא מרגיש מוגבלות עם הפציעה הזו וחיכיתי לחזור כמה שיותר מהר".

אין זה סוד כי בחודש האחרון היו הרבה דיבורים על מעבר אפשרי של כהן לאחד המועדונים הגדולים שהתעניינו בשירותיו. החלוץ הצעיר הגיב על כך לראשונה ואמר: "אני כרגע שחקן של קרית שמונה ואני מאושר מזה ואני לא מתעסק בזה. אני מרוצה מהבחינה הזו שזו לא החלטה שלי ולא אני צריך להתייחס לפרסומים כי אם פונים אז פונים לאיזי וזה לא תלוי בי. זה כמובן מחמיא לי שמתעניינים בי ועוד המועדונים הכי גדולים בארץ ואני מאושר שרואים את היכולת ושמים לב אלי, אבל כרגע זה לא בראש שלי". על חברו הטרי לקבוצה שמאז הגיע לפני כשבועיים בישל שער וכבש צמד הוסיף כהן: "שמעון אבוחצירא הוא חלוץ ענק, חוץ מזה שהוא שחקן גדול והתחבר מצויין לכולם ולשיטת משחק. אני כל כך שמח שהוא הגיע כי הוא בן אדם מדהים, הייתי איתו בחדר במלון בהכנות למשחק מול רמת גן והוא בן אדם נחמד וחביב שנכנס לקבוצה שלנו לא רק מבחינה מקצועית אלא גם מבחינה חברתית שזה חשוב מאוד".

ביום רביעי הקרוב תתמודד קרית שמונה במסגרת גביע המדינה נגד אחי נצרת שתגיע לעיר הצפונית. אלרואי כהן כבר מתכונן: "גביע זה תמיד כיף. סוג משחקים שאתה יודע שאם אתה לא מנצח אתה הולך הביתה. אנחנו רוצים רק להתקדם ולנצח את המשחק הבא ומקווים לעשות את זה מול אחי נצרת. אנחנו לא חושבים לקחת את הגביע אלא חושבים אייך לנצח כל פעם את המשחק הבא". היום יקבלו השחקנים מנוחה ויחלו מחר בהכנות למשחק הגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully