וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר - מכבי חיפה: המאמנים לא משנים הרכבים

רוני לוי ימשיך עם ההרכב שניצח בב"ש וצפוי לשלב את ברוכיאן, אלישע לוי יפתח עם פיליאבסקי וחמד (20:45, ערוץ 1 ו-HD)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* הנה נתון שלא ידעתם: אלישע לוי מעולם לא הפסיד לבית"ר ירושלים כמאמן מכבי חיפה במשחק ליגה. המאזן: ארבעה ניצחונות וחמש תוצאות תיקו בליגה וגביע הטוטו. בגביע המדינה הוא דווקא כן הפסיד: 2:1 בגמר 2009.

* מכבי חיפה היא הקבוצה הראשונה שניצחה בטדי. המאזן שלה בבירה: תשעה ניצחונות, שבע תוצאות תיקו ושבעה הפסדים. בששת המשחקים האחרונים היא ניצחה רק פעם אחת.

* על פי האתר הרישמי של חיפה, הקבוצות נפגשו 92 פעמים. המאזן: 35 ניצחונות לחיפה, 27 תוצאות תיקו ו-30 ניצחונות לבית"ר. יחס השערים: 112-129 לירוקים.

* אריק בנאדו ועידן ורד ייפרדו מבית"ר בטקס הוקרה. הפעם האחרונה בה השניים זכו בתואר היה יחד עם בית"ר בגביע לפני שנתיים, לאחר נצחון בגמר 1:2 על...מכבי חיפה.

* בית"ר וחיפה הן שתי הקבוצות היחידות בהן בנאדו שיחק בליגת העל. 12 עונות בחיפה, 6 בבית"ר.

* המשחק האחרון של חיפה בטדי בעונה שעברה הסתיים בנצחון 3:0. את השערים כבשו ארבייטמן, גדיר ובוקולי.

* במפגש הקודם בין הקבוצות בקרית אליעזר סמואל יבואה העלה את בית"ר ל-1:2 והבקיע את שערו השני בשלושה משחקים מאז הגיע. מאז ועד היום במשך סיבוב שלם לא הבקיע יבואה אפילו שער אחד.

מפתחות והכנות

בית"ר ירושלים:

המארחת מגיעה למשחק מול חיפה עם מוטיבציה גבוהה וביטחון לאחר הנצחון בשבוע שעבר על הפועל באר שבע בווסרמיל (1:2). רוני לוי עבד עם השחקנים השבוע בעיקר על המטלות הטקטיות לקראת המשחק והשמירה על העמדות, כאשר הדגש הוא על כך שחיפה מנצלת טעויות גם במשחקים לא טובים שלה. לוי הרבה להראות לשחקניו בוידאו משחקים של ברצלונה, אוניראה הרומנית בה אימן וגם את משחקה של בית"ר בווסרמיל, ועבר איתם על הרבה מאוד מצבים בהם הקבוצה צריכה להציג שיפור כדי להצליח.

"אנחנו מרגישים טוב ונביא הרבה אופי למגרש", אמר שחקן בקבוצה. "חיפה קבוצה עדיפה מקצועית אך עם הקהל והמוטיבציה נצמצם את הפער וניתן פייט". לוי שומר על יציבות בנוגע להרכב וימשיך בהרכב שפתח במחזור שעבר, כאשר הקפטן אבירם ברוכיאן החלים מפציעה וצפוי להשתלב במחצית השנייה. סטיבן כהן, שביקש לעזוב בשבוע שעבר, לא יהיה בסגל. אבי ריקן יעלה עם מתיחה, בעוד אביתר ברוכיאן ימתין כגיבוי על הספסל. כ-12 אלף צופים צפויים להגיע לטדי, מתוכם כ-3,000 מחיפה.

מכבי חיפה:

כצפוי, אלישע לוי לא ישנה את ההרכב שלו בהשוואה לזה שפתח מול בני יהודה. שי מימון ועידן ורד ימשיכו על הספסל, אנדריי פיליאבסקי ותומר חמד ימשיכו בהרכבץ שחקנים בקבוצה סיפרו כי ורד ממתין בשקט להזדמנות מהמאמן ומשתדל לנהוג באיפוק. ליאור רפאלוב לא ייכלל בסגל, אבל בשבוע הבא הוא עשוי לחזור ישירות להרכב, בהתאם להתפתחויות. בקבוצה כבר הזהירו את השחקנים ממזג האוויר הסוער. "אם תהיה סערה, נצטרך לשחק זהיר מהפתיחה כדי לא לספוג שער שטותי. מצד שני, צריך לדעת איך לנצל מזג אוויר כזה", אמרו שחקנים בקבוצה. החלוץ הגנאי דומיניק אודורו (25) ייבחן בתחילת השבוע בקבוצה והוא מצטרף לשי השחקנים הגיאורגים שנחתו בישראל.

יעמדו למבחן

בית"ר ירושלים: חן עזריאל.

מאז שלושת הצמדים הרצופים, עזריאל שובת מהבקעה. בשבת האחרונה בבאר שבע הוא הביא משהו חדש למשחקו וזאת עבודה קשה בכל חלקי המגרש, שריפת שטחים ומשחק הגנה אגרסיבי, אך משחק כמו זה נגד חיפה הוא הכי מתאים בשבילו לחזור ולהירשם על הלוח.

מכבי חיפה: אנדריי פיליאבסקי

היכולת הטובה של הבלם האוקראיני במשחק הבכורה שלו בקבוצה העלתה לא מעט סימני שאלה לגבי ההמשך: מה עתידו של שי מימון, האם הוא אכן ידחוק בטווח הארוך את הבלמים הישראלים לספסל והאם חיפה הרוויחה סוף סוף בלם שיוכל להיכנס לנעליים של טשיירה. המשחק בטדי הוא מבחן מספיק טוב בשביל לענות על כך.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

הרכבים משוערים

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, כריסטיאן גונזלס, תומר בן יוסף, אבי ריקן: קובי מויאל, משה מישאלוב, עמית בן שושן, עידן טל: חן עזריאל, סמואל יבואה.

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, אנדריי פיליאבסקי, אריק בנאדו, טאלב טואטחה, ג'ון קולמה, גוסטבו בוקולי, אייל גולסה, יניב קטן, תומר חמד, ולדימיר דבלאשווילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully