וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר עשויה לסיים את העונה מחוץ לירושלים

29.1.2011 / 14:06

בשל השיפוץ הנרחב באצטדיון טדי, שעשוי להימשך עד ספטמבר. לקראת חיפה, מויאל ועזריאל חזרו להתאמן, ברוכיאן יקבל דקות

בית"ר ירושלים ערכה היום (שבת) בטדי את האימון המסכם לקראת המשחק המסקרן נגד מכבי חיפה מחר (20:45, שידור ישיר בערוץ 1). כמו בכל מהלך השבוע, רוני לוי שומר על יציבות בכל הנוגע להרכב וה-11 שיפתחו יהיו אלו שפתחו במשחק הניצחון בשבוע שעבר בבאר שבע עם קובי מויאל ומשה מישאלוב בקישור האחורי, עידן טל ועמית בן שושן באגפים וסמואל יבואה וחן עזריאל בהתקפה, כאשר בהגנה נשארה הרביעייה הקבועה הכוללת את כריסטיאן גונזאלס, תומר בן יוסף, אלי דסה ואבי ריקן.

מויאל ועזריאל, שהפסיקו אתמול את האימון באמצע ועברו לאימוני ריצה עקב רגישות חזרו להתאמן היום באופן מלא, כאשר בקבוצה מרוצים מהחזרה של אבירם ברוכיאן לעניינים ומעריכים כי הוא יוכל לתת דקות משמעותיות מחר באם יעלה מהספסל. "אבירם שחקן מאוד משמעותי ליכולת שלנו לעשות דברים לא צפויים מקדימה כי חיפה קבוצה קשה להכנעה", אמרו בבית"ר.

יחד עם זאת, לוי חזר ותירגל באימון את הדגש הכי חזק שלו מאז החל לאמן והוא שמירה על העמדות, חיפוי וסיוע. מעבר לכך, לוי לא מתכוון לבוא למשחק כמו קבוצת תחתית אל מול קבוצת צמרת וביקש משחקני ההתקפה להיות אקטיביים במשחק הלחץ על מרכז השדה של חיפה, לחץ שלא נעשה במרבית העונה והשאיר את החלק האחורי חשוף והוביל לספיגת שערים.

בסך הכל ניתן לזהות השבוע כי מצד אחד האפקט של מאמן חדש מתחיל להתפוגג ועד כמה שהמוטיבציה חשובה, ישנה חשיבות קריטית לעד כמה יוכלו לבצע השחקנים את ההוראות של לוי כפי שהוא דורש. בחלק מהאימונים השבוע הביצוע היה ברמה גבוהה ובחלק מהם השחקנים לא עמדו במטלות כשהיו כאלה שהרגישו רע עם זה.

בכל אופן, נראה כי בכל הקשור לעמידה טקטית מבחינה הגנתית, השחקנים מרגישים מוכנים כשאחד מהם אמר: "יהיה קשה מאוד לחיפה להבקיע נגדנו. אנחנו נעמוד נכון, נילחם וניתן פייט אמיתי. כשכל זה יעבוד, ההתקפה תקבל ביטחון ותעשה את שלה ואם אבירם ברוכיאן יוכל לשחק במחצית השנייה אז בכלל טוב כי הוא מאוד רעב ואנחנו צריכים שחקנים כמוהו במשחק כזה". מחר תערוך הקבוצה אימון קל מסכם שלאחריו יתכנסו השחקנים בבית מלון עד למשחק.

לאחר שהתחזית בתחילת השבוע הייתה למזג אוויר סוער, לקראת סוף השבוע התחזית עברה למצב הרבה יותר אופטימי כאשר באיזור הבירה צפוי בסך הכל מזג אוויר סביר מחר כשייתכנו מדי פעם גשמים מקומיים. בבית"ר אופטימים מהעובדה הזו ומקווים שאלפי אוהדים שרגילים לקנות כרטיס ברגע האחרון יגיעו לאיצטדיון מחר. עד עתה הבטיחו את מקומם באיצטדיון יותר מ-8,000 צופים. לפני המשחק ייערך טקס הוקרה לאריק בנאדו ועידן ורד, ששיחקו בשנים האחרונות בבית"ר, כשהשניים יזכו לחולצות ממוסגרות כאות הוקרה על תרומתם.

עבודות השיפוץ בטדי יחלו בקרוב

עיריית ירושלים החלה בשבוע שעבר בעבודות השיפוץ של אצטדיון טדי כחלק מתוכנית להפוך את האצטדיון העירוני לאצטדיון לאומי שיוכל לארח בעתיד את משחקי המכבייה ואת משחקי הנבחרת בכדורגל.על פי התוכניות, לקראת סוף חודש אפריל יחלו העבודות באצטדיון שיכללו בין היתר הוספה של 10,000 מקומות ישיבה שיבנו ביציע הדרומי, חניית השחקנים תוסב ליציע הדרומי ואילו חדרי ההלבשה ומנהרת השחקנים יעברו גם הן שיפוץ נכבד. בנוסף, משטח הדשא יוגבה במספר מטרים נוספים ויהיה בגובה היציעים וזאת על מנת לתת לאוהדים חווית צפייה מושלמת.

השיפוצים המתוכננים יגרמו לבית"ר ירושלים לחפש תחליף למשחקים שינעלו את העונה וזאת לאור העובדה שהקבוצה לא תוכל להשתמש במגרש. על פי תוכניות העירייה העבודות במגרש יסתיימו לקראת תחילת ספטמבר, אך בבית"ר יצטרכו להכין אלטרנטיבית לפתיחת העונה הבאה במידה והשיפוצים אכן לא יסתיימו במועד המתוכנן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully