וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן עבר אירוע לב

מאמן הפועל ת"א חש בכאבים בחזהו והועבר לקבל טיפול רפואי בבית החולים 'הכרמל'. אבוקסיס יחליפו הערב נגד מכבי נתניה

בשורה קשה נחתה היום (שבת) על אנשי הפועל תל אביב: מאמן הקבוצה אלי גוטמן עבר אירוע לב ומאושפז בבית החולים הכרמל בחיפה אחרי שחש כאבים בחזהו. מצבו מוגדר קל. זו לא הפעם הראשונה שגוטמן עובר אירוע בליבו, כאשר חובבי הכדורגל זוכרים את הפעם הקודמת, אז אימן את בית"ר ירושלים ונאלץ לעבור טיפול רפואי אחרי שאושפז מאותה סיבה.

בעקבות הליקוי בליבו, עבר גוטמן צינתור ובכל מקרה הוא נדרש למנוחה של כמה ימים במחלקה לטיפול נמרץ. רעייתו היא זו שהבהילה את גוטמן לבית החולים אחרי שחש כאבים בחזהו. גוטמן לא יעמוד הערב (19:30) על הקווים במשחק של הפועל תל אביב נגד מכבי נתניה, כשמי שיחליף אותו יהיה יוסי אבוקסיס, שכבר הדריך את הקבוצה העונה אחרי שהמאמן סבל מכאבים בגבו. בהפועל תל אביב מסרו היום: "בשם הנהלת המועדון, הצוות והשחקנים, אנו מאחלים לאלי גוטמן החלמה מהירה".

בהפועל תל אביב מקווים כי גוטמן יחזור במהרה, ולמרות זאת ההערכה במועדון שהוא עלול להיעדר מספר שבועות, משך המנוחה הנדרשת מאנשים שעברו אירועים בלבם. כרגע נראה כי גוטמן לא יעמוד על הקווים בדרבי.

השבוע עמד גוטמן במוקד העניינים מבחינת נבחרת ישראל, כששמו הועלה על ידי יושב ראש ההתאחדות אבי לוזון כמועמד הבכיר להחליף את לואיס פרננדז, בעת שהאחרון יעזוב את הנבחרת. גוטמן קיבל את הדברים בהפתעה רבה לאחר התיקו של קבוצתו נגד עירוני קרית שמונה, אך הצהיר כי ימלא את חוזהו בהפועל תל אביב. השבוע גם הביע הקהל של האדומים תמיכה בגוטמן, ששמו נקשר כמועמד אפשרי לעבור לאמן ברד בול זלצבורג, כאשר האוהדים העבירו לו מסר כי יתמכו בכל החלטה שלו, כל עוד הוא לא יעבור לאמן את מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully