וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - הפועל עכו: טקטית הן כבר מוכנות

אלי כהן לשחקניו: "חיפה לוחצת במרכז ותוקפים מהאגפים". שירזי: "לעכו אחת ההתקפות הטובות בליגה" (שבת, 19:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* שלושה מפגשים היו עד כה בין הפועל חיפה להפועל עכו בליגת העל. המאזן עומד על שני ניצחונות לעכו ותיקו.

* בהפועל עכו לא ישכחו את הפעם האחרונה בה יצאו לקרית אליעזר לפגוש את האדומים כאשר המשחק שהתקיים בעונה שעברה הסתיים בתוצאה 2:4 לעכו. מתוך ארבעת הכובשים לעכו נותרו בקבוצה רועי דיין וליעד אלמליח. להפועל חיפה כבשו עדן בן בסט ורן אבוקרט.

* לרן אבוקרט הולך טוב נגד עכו בשנתיים האחרונות כאשר הקשר כבש בשניים מתוך שלושת המשחקים. לצערו זה לא הביא לניצחון קבוצתו.

* ג'קו ערפאת שהביא לעכו את הניצחון 1:2 על הפועל חיפה בסיבוב הראשון עם צמד שערים, יראה מחר את המשחק מהיציע עקב פציעה.

מפתחות והכנות

הפועל חיפה:

אחרי החתמת אסי בלדוט השבוע (שייכלל בסגל כבר מחר), בהפועל חיפה יעשו מאמצים להתחזק גם בחלוץ זר לפני סגירת חלון ההעברות. לקראת המשחק מול הפועל עכו ערך היום ניצן שירזי אסיפה והזהיר את שחקניו בעיקר מהתקפת עכו: "בואו נגיע למשחק נחושים ונעשה הכל בכדי לנצח. לעכו יש אחת ההתקפות הטובות בליגה ואנחנו חייבים להיזהר בצד הגנתי". שירזי מתכנן שני שינויים בהרכב כשאושרי רואש ויוסי דורה שנעדרו בשל חמישה כרטיסים צהובים מהמשחק באשקלון יחזרו לקישור האחורי על חשבון רועי שוקרני והישאם כיוואן. בנושא אחר: היום פורסם באחד מאתרי האינטרנט בבלגיה שקלאב ברוז' עוקבת אחרי חלוץ הקבוצה, עדן בן בסט.

הפועל עכו:

אחרי התיקו המאכזב נגד הפועל רמתן גן במחזור האחרון והירידה ביכולת הקבוצתית, מאמן הפועל עכו, אלי כהן אסף היום את שחקניו באימון המסכם ואמר להם: "בשבועיים האחרונים יש אצלנו ירידה ביכולת, אני מרגיש ששחקנים בורחים מהכדור. תרימו את עצמכם לקראת המשחק מחר מול הפועל חיפה ותחזרו לשחק עם ביטחון".

במהלך האסיפה צפו השחקנים גם בקטעי וידאו ממספר משחקים של הפועל חיפה כשכהן מתייחס ליריבה ומבהיר לשחקניו כי "מצפה לנו משחק קשה, הפועל חיפה היא קבוצה צעירה, רעבה וממשומעת טקטית. הם לוחצים במרכז השדה והמגנים שלהם תוקפים המון". באשר לשחקני היריבה הוסיף כהן "שימו לב לעדן בן בסט וסשה סטויאנוביץ שהם שחקני המפתח שלהם".

אלי כהן צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב. הראשון שבהם הוא החזרתו של בן בנימין שבמחזור האחרון היה בהתרשמות אצל קבוצה אוקראינית. בנימין ישוב לקישור האחורי כאשר רועי לוי ישוב לספסל המחליפים. לאור פציעתו של מוחמד כליבאת, הרכש הטרי אבי כנפו שקיבל דקות ראשונות במחזור האחרון יפתח לראשונה בהרכב. בעקבות ריבוי הפצועים (ג'קו ערפאת וכליבאת) והמשוחררים (אושרי גיטא, אובודו אוקוצ'ה ואיברהים עבדול ראזאק) ייאלץ מחר כהן להושיב על הספסל שחקני נוער כאשר יתכן ולא יהיו לו אופציות התקפיות מהספסל.

יעמדו למבחן

הפועל חיפה: אושרי רואש

בשבועות האחרונים רואש לא מרוצה ממעמדו בקבוצה. מחר יחזור הקשר להרכב הקבוצה במשחק גורלי עבור הפועל חיפה שיכול להחזיר אותה למאבק על הכרטיס לפלייאוף העליון. רואש יצטרך להוכיח שלא סתם היה מבוקש על ידי היריבה העירונית מכבי, ולא סתם זומן השנה לראשונה לנבחרת הבוגרת.

הפועל עכו: אבי כנפו

אבי כנפו שרק חתם בקבוצה לפני כשבועיים יקבל מחר לראשונה את חולצת ההרכב ויאלץ להוכיח למאמנו, אלי כהן, כי הבחירה בו הייתה נכונה. בהיעדרם של שחקני התקפה אחרים יצטרך שחקן הרכש לא לתת את התחושה כי הם חסרים על המגרש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

הרכבים משוערים

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, עומר ורד, סביטי ליפנייה, גולן חרמון, איל טרטצקי, יוסי דורה, אושרי רואש, רן אבוקרט, גל אראל, סאשה סטויאנוביץ', עדן בן בסט.

הפועל עכו: דודו גורש, רן קוז'וך, איציק כהן, דימקאו פידליס, שמעון הרוש, בן בנימין, ליעד אלמליח, מהראן ראדי, ניקולאס פלצ'וק, אבי כנפו, רועי דיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully