וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - הפועל ב"ש: בסימן הרכש

קני סייף הצעיר יערוך בכורה בשורות המארחת, עבדול ראזאק וצגאי ימתינו על הספסל הבאר שבעי (שבת, 19:00, אין שידור)

בני סכנין – הפועל באר שבע. וואלה! כיף
בני סכנין – הפועל באר שבע/וואלה! כיף

טריוויה

*מאז עלתה סכנין לליגת העל בעונת 03/04 חלקו שתי הקבוצות רק ארבע עונות יחדיו באותה הליגה (פלוס חצי העונה הנוכחית). ב-13 משחקים מאז קיץ 2003 סכנין הצליחה לנצח את באר שבע רק שלוש פעמים, ואילו באר שבע חגגה ניצחון שבע פעמים.

* נתון לא פחות מדאיג עבור סכנין: בשבעת המשחקים בין הקבוצות בדוחא, באר שבע ניצחה ארבע פעמים וסיימה בתיקו פעם אחת.

*סכנין מחזיקה במאזן הבית הגרוע בליגה - שבעה הפסדים וניצחון בודד מתוך תשעה משחקים. לעומתה, באר שבע הפסידה רק שלוש פעמים בתשעת משחקי החוץ שלה, כששני המשחקים האחרונים שלה מחוץ לוסרמיל הסתיימו בשוויון.

*סכנין כבשה בסך הכל שמונה שערים בבית מתוך תשעה משחקים. לעומתה, לבאר שבע יש 13 שערי חוץ העונה - יותר מהכמות שהבקיעה בביתה.

מפתחות והכנות

בני סכנין:

בסכנין מאוד מרוצים מהניצחון האחרון מול מכבי פתח תקווה ומקווים כי מחר, לראשונה העונה, יצליחו לחבר שני ניצחונות רצופים. הבלם דן מימוני חתם היום בבוקר בקבוצה עד תום העונה, יחד עמו החל להתאמן החלוץ הבולגרי דניאל מיטב שינסה להרשים את הצוות המקצועי. בגזרת המשחק מחר אמור לערוך סלובודן דראפיץ' שני שינויים בהרכב כשקני סייף הצעיר שחתם בשבוע שעבר יפתח לראשונה על חשבון באסם גנאים ואילו עובדה זבידאת יעלה במקום חמד גנאים המוצהב. מוחמד קנדיל, שהצטיין מול פתח תקווה, ימשיך לקבל את הקרדיט בהרכב.

הפועל באר שבע:

השיחה העיקרית עליה דובר הבוקר (שישי) בבאר שבע נגעה, איך לא, לסרט הקפטן. כפי שפורסם שלשום, אביתר אילוז הוא המועמד המוביל לרשת אותו ממאור מליקסון, כשגם אוהד כהן בא בחשבון. במקרה שאילוז יתמנה לתפקיד, החלוקה תהיה ברורה: אילוז יענוד את הסרט במשחקים בהם יפתח, השוער יחליף אותו כשייעדר. שחקני הקבוצה סיפרו היום שאילוז מתוח מאוד לקראת הבחירה הערב.

איברהים עבדול ראזאק צפוי לפתוח על הספסל יחד עם יחיאל צגאי ונראה כי יזכה לדקות ראשונות בהמשך המשחק. איברהים בסיט עשוי לפתוח ב-11 של המאמן ונראה כי זה יהיה הצ'אנס האחרון שלו להוכיח שהוא ראוי להישאר בקבוצה. שחקן בקבוצה אמר: "ההפסד לבית"ר הרחיק אותנו מהרביעייה הראשונה. חייבים לנצח כדי לתקן". השוער דניאל ליפשיץ עבר בבקרה ויהיה השוער השני במשחק.

יעמדו למבחן

בני סכנין: קוסטדין אזארוב

אם יש בשורה לסכנין מהמשחק האחרון - מלבד ההופעה המצוינת של קנדיל בשער - הוא השער שכבש אזארוב. כבר במשחק הראשון מול מכבי תל אביב הראה הבולגרי שיש לו את הנתונים להפוך לאחד החלוצים הטובים בליגה ומחר, אם סכנין רוצה באמת לצאת לדרך חדשה, היא צריכה את החלוץ במיטבו.

הפועל באר שבע: אביתר אילוז

בהנחה שהמגן הימני אכן יקבל את ההודעה על מינויו הערב לתפקיד הקפטן, יהיה מעניין לראות כיצד זה ישפיע עליו במגרש. זה אמנם נעים להיזכר בסתיו אלימלך, אבל אוהדי באר שבע שיעשו את כל הדרך הארוכה לסכנין כבר מדברים בפורומים שונים על הרצון לראות מנהיג חדש על המגרש, ילד שגדל על החולות בוורסמיל ומסוגל לחלק הוראות גם לדוד רביבו וערן לוי כשצריך, גם אם אין לו את הניסיון של אוהד כהן. כך או כך, המנהיגות של באר שבע תתחיל מחר מההגנה. בבאר שבע מספרים שאפילו אלונה ברקת במתח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

הרכבים משוערים

בני סכנין: מוחמד קנדיל, לוהאב כיאל, יא יא פטי, עלא אבו סאלח, מהראן אבו ריא, חאלד חלייאלה, קני סייף, עובדה זבידאת, לירן כהן, אחמד קאסום, קוסטדין אזארוב.

הפועל באר שבע: אוהד כהן, אביתר אילוז, עודד גביש, אבי יחיאל, אופיר דוידזאדה, וויליאם סוארס, ליאור ז'אן, דוד רביבו, ערן לוי, איברהים בסיט, ליאור אסולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully