וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמסלם: "רוצים להחזיר לטדי את גורם ההרתעה"

28.1.2011 / 13:39

עוזר מאמן בית"ר ירושלים נשמע נחוש לקראת מכבי חיפה. רוני לוי לא צפוי לבצע שינויים בהרכב, אבירם ברוכיאן ישוב לסגל

בית"ר ירושלים ערכה היום (שישי) אימון נוסף לקראת המשחק נגד מכבי חיפה ביום ראשון. המאמן רוני לוי המשיך לתרגל את ההרכב שניצח בוסרמיל את הפועל באר שבע (1:2), כאשר קובי מויאל וחן עזריאל הסובלים מרגישות נטשו את האימון ועברו לריצות מסביב למגרש, אך שניהם ככל הנראה יהיה כשירים למשחק המסקרן. ההרכב הראשון שיחק טוב במהלך המשחקון אך לוי לא היה מרוצה מחוסר ניצול המצבים של חוליית ההתקפה שכללה את סמואל יבואה, עמית בן שושן וחן עזריאל ולקח אותם לשיחה. לאחר מכן חל שיפור משמעותי והכדורים החלו להיכנס לשער.

עוזר המאמן, דוד אמסלם, דיבר היום ב"רדיו ירושלים", ואמר: "המצב רוח בבית"ר טוב, החבר'ה מרגישים טובים אחרי הניצחון, עם הרבה יותר כיף ורצון ללמוד ולעשות. מכבי חיפה קבוצה טובה ולא בכדי במקום הראשון. אנחנו מכינים את עצמנו ונעשה את הכל. השחקנים מודעים לחשיבות ואנחנו רוצים להחזיר את גורם ההרתעה בטדי. כמות הטלפונים שאני מקבל עבור כרטיסים מוכיחה כי הקהל מתגעגע למשחקים האלה".

לגבי מצבו של אבירם ברוכיאן אמר אמסלם: "אבירם יהיה ככל הנראה בסגל, הוא התאמן אתמול והיום ויש שיפור גדול במצב שלו. הוא חזר יחסית מהר והוא מאוד רוצה לחזור לשחק. יש לו ערך מוסף והוא שחקן מאוד מאוד חשוב במערך שלנו".

אמסלם נשאל לגבי השפעת חילופי המאמנים והשיב: "אני לא חושב שיש דם רע בחדר ההלבשה. אין ספק שמאמן הולך הביתה - ועוד אחד כמו מלמיליאן - זה מחלחל אצל השחקנים ועושה משהו. בפעם הבאה לא יבואו למאמן אלא לשחקנים. אם עוד פעם זה יקרה אז כל שחקן צריך לעשות חשבון נפש עם עצמו ואיך הוא הגיע למצב הזה. אנחנו עובדים על המון דברים שלא ניתן לשנות בשבוע-שבועיים, אבל גם על דברים שחסרים לנו וראינו אותם במשחקים. הדברים שרואים לא יהיו זמניים, צריך לבנות דרך בקבוצה ולאורך הזמן יראו את זה".

לבסוף התייחס אמסלם לבלם המונטנגרי מוישקו בויוביץ' שעשוי לחתום בקבוצה והבהיר: "זה עוד לא סגור. אנחנו בוחנים את הדברים ובודקים אותו ועוד כמה שחקנים ואנחנו זהירים. נהיה יותר חכמים לקראת אמצע השבוע הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully