וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: האם עסקת פצ'אלקה על סף פיצוץ?

מאמן ז'ילינה הבהיר: "קיבלנו הצעה שלא מקובלת עלינו, ודחינו אותה". אוקראיני יגיע למבחנים. דיווח: רוקי סיכם בארל אביניון

הפועל תל אביב נערכת לקראת משחקה מחר (שבת, 19:15, שידור ישיר בספורט2) מול מכבי נתניה במסגרת המחזור ה-20 של ליגת העל, כאשר פניה של הקבוצה מועדות בין היתר לנושא החיזוק. המאמן אלי גוטמן נדרש לנושא ואמר לאתר הרשמי של המועדון: "אני מבין את הרצון והציפייה של הקהל לחיזוק הסגל. אלי טביב ומוני הראל אישרו את הגעתו של פצ'אלקה, אך כרגע הוא אינו מגיע מסיבות שאינן תלויות בנו - אנו ממתינים לתשובה ממועדונו".

היום (שישי) אישר לראשונה מאמן ז'ילינה פאבל הפאל אישר את התעניינות הפועל תל אביב בבלם, אך הבהיר כי פצ'אלקה לא הולך לשום מקום: "נכון, קיבלנו הצעה, אבל היא לא מקובלת עלינו. דחינו אותה, והעובדה היא שהשחקן מתאמן איתנו לקראת החלק השני של העונה".

פצ'אלקה עצמו הייתחס לעניין והבהיר: "שמעתי שיש הצעה, אבל היא לא מעניינת אותי. יש לי חוזה בז'ילינה ואני מתאמן עם הקבוצה. כל עוד ז'ילינה לא אומרת 'כן', שום דבר לא חשוב בשבילי".

בנוסף לבלם שאמור להחליף את דגלאס דה סילבה בהפועל תל אביב אף מעוניינים לצרף חלוץ נוסף. לפיכך, קצת מוזר שבשבוע הבא יגיע להיבחן הקשר האוקראיני אנטון קרמאר בן ה-23, זאת כפי שפורסם בעמוד הפייסבוק של הקבוצה. עם זאת, יצוין כי קרמאר הינו מלך השערים הנוכחי של קבוצתו, FC לבוב, מהליגה השנייה באוקראינה, כשהבקיע שישה שערים ב-19 משחקים.

"מוני ואלי נתנו לנו אור ירוק להחתים חלוץ נוסף במקום איתי שכטר שנפצע ואנו בודקים אופציות לחיזוק בעמדה זו", הוסיף גוטמן. "אני מבקש מהקהל לנהוג באיפוק ולתמוך בשחקנים על הדשא כפי שעשה עד כה בצורה הטובה ביותר על מנת לתת לשחקנים רוח גבית, אנו זקוקים לקהל בבלומפילד בשיאו".

בתוך כך, השאלתו של שוער המשנה איתמר ניצן נחתמה אמש בין המועדון למכבי הרצליה, וניצן הצטרף לסגל באופן רשמי, אך חוזהו טרם עבר בבקרה. אריק ינקו יהיה שוער המשנה במשחק. הקשר האחורי הצעיר רועי גורדנה הושאל אמש להפועל פתח תקוה עד לסיום העונה. על פי דיווחים בתקשורת הצרפתית, גם רומן רוקי נמצא בדרכו החוצה מהקבוצה אחרי שהוא סיכם את תנאיו בארל אביניון.

עדכון ראשון 10:44

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully