וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרומרטי להאסלבק: "אפוצץ לך את הפנים"

27.1.2011 / 23:23

הקוורטרבק של סיאטל הקניט את מגן הג'טס על רקע התבטאויותיו לגבי ארגון השחקנים וקיבל תשובה בטוויטר

שחקנים רבים ב-NFL לא אהבו את ההתבטאויות של אנטוניו קרומרטי, מגן הפינה של ניו יורק ג'טס, שאמר כי הגיע הזמן שארגון השחקנים וה-NFL יפסיקו לקשקש וידברו ברצינות כדי שלא תהיה שביתה בעונה הבאה. ריי לואיס רמז כי קרומרטי הוא בוגד, וגם מאט האסלבק תקף אותו דרך הטוויטר. "מעניין אם הוא יודע מה פירוש המושג Collective bargaining agreement).

קרומרטי ממש לא אהב את ההתבטאות של האסלבק וצייץ בעצמו: "היי, מאט, אם יש לך משהו להגיד, תגיד אותו. תהיה גבר. אני אפוצץ לך את הפנים". האסלבק ניסה להרגיע והשיב בציוץ: "מצטער על הבדיחה, גבר. אל תיקח את זה קשה. אני חושב שכמו שקורה לפעמים, קוורטרבקים ומגנים לא מסתדרים ביניהם".

קרומרטי הגיב גם לדברים של לואיס ("שחקנים לא יכולים לבגוד אחד בשני") ודארנל דוקט: "אני לא שם על מה שהם אמרו. יש עשרות אלפי אנשים שיאבדו את העבודה שלהם אם תהיה שביתה. הם לוקחים לנו את ביטוח הבריאות והרבה שחקנים פצועים יצטרכו לחכות עד ה-3 במרץ".

רגע לפני הסופרבול, סערה בכוס תה בגרין ביי, לאחר שניק בארנט וג'רמייקל פינלי, שניים מכוכבי הקבוצה שנפצעו והושמו ב-IR, גילו שלא יהיו בתמונה הקבוצתית לפני הסופרבול והתלוננו על כך, גם כן בטוויטר. המאמן מייק מקארת'י אמר: "אם זו מחלוקת, יהיה לנו שבוע ארוך וקשה. לא צריך לעשות מזה ביג דיל".

ג'וליוס פפרס משיקגו נקנס ב-10 אלפים דולר בעקבות הפגיעה בארון רוג'רס בגמר ה-NFC. פפרס נכנס עם הקסדה ברוג'רס, שהכחיש מאוחר יותר כי סבל מזעזוע מוח בעקבות התיקול. הנשיא ברק אובמה אמר כי לא יבחר צד בסופרבול. כזכור, אובמה הכריז כי אם שיקגו תעלה הוא יגיע לדאלאס.

קרומרטי אומר כי הארגון וה-NFL מקשקשים וגורמים להפסדים כספיים, השחקנים דורשים שלא יתערב. מי צודק?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully