וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "נמשיך להיות רעבים"

27.1.2011 / 22:56

מאמן מכבי ת"א לא מסתפק בניצחון על רומא, והוסיף: "היינו קצת בדאון, אבל חזרנו לעצמנו". פרקינס: "תפסנו אותם לא מוכנים"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב רשמה אמש (חמישי) את ניצחונה הראשון בשלב הטופ 16 של היורוליג, ואיזה ניצחון זה היה. רומא האומללה אולי הגיעה ליד אליהו בתקווה להפתיע, אבל הצהובים הלמו בה שוב ושוב כבר מהפתיחה, בדרך לניצחון 58:99. אגב, זו התוצאה בה ניצחה מכבי מוקדם יותר העונה את פרוקום גדיניה.

"אף פעם לא קל עד שאתה עושה את זה קל", סיכם דייויד בלאט, "שמרנו, היינו אגרסיביים ותוקפניים וניצלנו את היתרון המספרי שיצרנו דרך ההגנה. היינו דומיננטיים בריבאונד ולמעשה היינו עם היד על העליונה בכל פרמטר. ניצחנו בכל רבע וזה חשוב ליציבות להמשך, כשנשחק נגד קבוצות יותר טובות, נגדן צריך להיות טובים בכל המשחק ולא רק בחלקים".

על היריבה בשבוע הבא, לובליאנה, אמר בלאט: "לפני שבוע לרומא היה כדור אחרון לנצח את לובליאנה. אנחנו נלמד מהמשחק הזה ונחזק את הדברים הטובים שיש, ויש לא מעט. נמשיך להיות רעבים. בתקופה האחרונה, היינו קצת בדאון ולא שיחקנו בצורה שוטפת. היום חזרנו לעצמנו".

פרקינס: "עשינו את זה קל. עלינו עם הרבה אנרגיות ותפסנו אותם לא מוכנים. ניצחנו קבוצה שאנחנו צריכים לנצח וזה המתכון. המאמן רצה שנחזור למה שאנחנו עושים טוב. חזרנו להגנה וכולם ראו שנהנינו מהמשחק".

אידסון: "זה רק ניצחון אחד"

סופוקליס שחורציאניטיס, שרשם דאבל-דאבל נאה של 19 נקודות ו-10 ריבאונדים, אמר אחרי המשחק: "היום הכי חשוב שניצחנו. שיחקנו טוב וסגרנו טוב בריבאונד. אני שמח שעשינו מה שהמאמן אמר ויצאנו עם ניצחון גדול. העובדות מראות שרומא היא אחת מ-16 הקבוצות הטובות באירופה, אז אין עוד מה להגיד. אנחנו צריכים לשחק חזק ולעשות הכל נגד כל קבוצה, לא משנה אם היא חזקה או חלשה".

גיא פניני, שקלע 9 נקודות, אמר בסיום: "היה משחק טוב, ואני שמח שהתאוששנו מהמשחק בברצלונה. התנפלנו על רומא מהרבע הראשון, חזרנו לשחק את הכדורסל שלנו עם סלים קלים ורואים את זה בתוצאה. שיחקנו כמו שאנחנו יודעים, ונשארנו ביחד, שזה הכי חשוב. אסור לנו להתחיל לחגוג, אבל כל ניצחון הוא עוד סימן דרך. ביום ראשון יש לנו עוד משחק חשוב מול בני השרון".

צ'אק אידסון הוסיף: "לא איבדנו ביטחון אחרי ההפסד נגד ברצלונה, היום שיחקנו טוב גם בהגנה. אבל צריך לזכור שזה רק ניצחון אחד. כמו שלא איבדנו ביטחון אחרי ברצלונה לא צריך לחגוג יותר מדי היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully