וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולך על שלנו

המשוגע

27.1.2011 / 19:58

המשוגע בחר הפעם שלושה משחקים מהכדורגל הישראלי, ומאמין ששלושתם יסתיימו ללא הכרעה. עשרה שקלים יניבו לו 404 שקלים

משחקי סוף השבוע הגיעו ובחרתי עבורכם טור פשוט בונבון. קצת אקשן, קצת דרמות, ובסופו של דבר יהיה הרבה כסף. הטור שלי הפעם הוא על טהרת הכדורגל הישראלי. שיהיה לכולנו בהצלחה. היחס הוא 40, כלומר עשרה שקלים מניבים 404 שקלים ומאה שקלים מניבים 4,039 שקלים.

משחק מספר 5: מכבי הרצליה – מכבי עירוני ג'ת. גם אני הסתכלתי בטבלה וראיתי את הפערים בין שתי הקבוצות, אבל מכבי הרצליה לא מרשימה אותי למרות ה-0:4 במחזור האחרון נגד עירוני רמת השרון. גם אם ג'ת היא שק החבטות של הליגה, עדיין אני מאמין שהיא יכולה להפתיע. ההימור: איקס (3.35)

משחק מספר 42: הפועל פתח תקוה – מכבי תל אביב. כן, כן, אתם לא טועים. למרות שהנטייה הראשונית היא לסמן אוטומטית 2 על המשחק הזה, משהו אומר לי שהולכת להיות פה הפתעה. זה לא שפתח תקוה כל כך מרשימה כמו שמכבי תל אביב מתלהבת, אבל מתישהו זה יירגע. אני מאמין שפתח תקוה יכולה לסחוט תיקו. ההימור: איקס (4.55)

משחק מספר 53: מ.ס. אשדוד – מכבי פתח תקוה. אשדוד היא קבוצה שנמצאת במשבר אחרי התבוסה שג'ון גרגורי חטף נגד מכבי תל אביב, אבל דווקא בבית יש להם סיכוי לצאת לדרך חדשה. על אף חוסר הוודאות לגבי השחקנים שעשויים לעזוב את המועדון, יש לי הרגשה שהם יסיימו בתיקו. ההימור: איקס (2.65)

  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully