וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "רמת גן יסגרו את המשחק, נצטרך סבלנות"

הדס גרינברג

27.1.2011 / 19:40

המאמן תדרך את שחקני קרית שמונה לקראת נועלת הטבלה בשבת. איתן טיבי נפגש עם שרצקי כדי לסגור את פרטי החוזה

בעירוני קרית שמונה המשיכו היום (חמישי) בהכנות למשחק הליגה בשבת נגד הפועל רמת גן באיצטדיון וינטר. מאמן הקבוצה רן בן שמעון אמר לשחקניו: "מצפה לנו משחק אחר, לא כמו שהיה לנו עד עכשיו, ולא נוכל להניע כדור כמו שאנחנו רגילים, כי הפועל רמת גן יסגרו את המשחק. נצטרך הרבה סבלנות במפגש מולם".

הערב נפגשים הבעלים איזי שרצקי עם איתן טיבי, ובמידה שהמשא ומתן ביניהם יסתיים בהצלחה יתכן שכבר הערב יחתום הבלם בקרית שמונה. טיבי צפוי לחתום על חוזה לשלוש שנים וחצי, ויתופקד כבלם וכמגן ימני.

בלם הקבוצה סלאח חסרמה לא התאמן היום, ורק אם יערוך ביום שישי את האימון המסכם הוא יפתח במרכז ההגנה. אם חסרמה לא יהיה כשיר, הבלם שיר צדק יפתח לצדו של יניב לביא. הבלם הצעיר דין מימוני יושאל לבני סכנין עד לסוף העונה. מימוני, שמיעט לקבל דקות משחק בליגה ובגביע הטוטו, יושאל גם בעקבות העובדה כי איתן טיבי צפוי לחתום בקבוצה.

אלרואי כהן, שקיבל דקות משחק ראשונות מול הפועל תל אביב לאחר שנעדר יותר מחודש עקב פציעה, עשוי לחזור להרכב הפותח. ההחלטה הסופית תתקבל ביום שישי על ידי המאמן בן שמעון. החלוץ ברק בדש, שאיבד את מקומו בהרכב, שוחח עם בן שמעון עקב כך, והובהר לשחקן כי על אף השמועות כי יתכן ויושאל לקבוצה אחרת, הוא שייך למועדון ויישאר בו. בדש הבהיר כי הוא יילחם על מקומו בהרכב, כמו שאר שחקני הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully