וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישאלוב: "המשחק נגד באר שבע החזיר את הביטחון"

27.1.2011 / 15:31

שחקן בית"ר ירושלים מקווה לראות את טדי מלא ביום ראשון נגד מכבי חיפה: "אנחנו צריכים את הנקודות כמו שהם צריכים אותן"

קובי אליהו

בבית"ר ירושלים ממשיכים את ההכנות לקראת משחקו השני של רוני לוי בקבוצה והקרב המסקרן נגד מכבי חיפה ביום ראשון. בקבוצה נערכים לקהל הרב שיגיע לטדי אחרי הניצחון על הפועל באר שבע, ממנו שואבים האוהדים עידוד רב. בית"ר תערוך היום (חמישי) אימון צהריים, כאשר ההרכב הצפוי לקראת שבת הוא אותו הרכב שניצח בבאר שבע. הרכב הכולל שני חלוצים, עזריאל ויבואה, ואת עידן טל ועמית בן שושן בקישור הקדמי כשקובי מויאל ומישאלוב מאחוריהם.

אגב, מישאלוב ומויאל ייעדרו ממשחק הגביע ביום רביעי הבא נגד הפועל רמת גן בשל צהובים. מי שהתאמן עם הקבוצה ועושה מאמצים גדולים כדי לשחק בראשון הוא אבירם ברוכיאן. יחד עם זאת, רק בימים הקרובים ניתן לדעת האם יהיה כשיר וכלל יוכל להתלבש לקראת המשחק.

"הייתה חסרה ההתרגשות הזאת לפני המשחקים", אמר היום עוזר המאמן דוד אמסלם לאתר הרשמי של המועדון, "כמות הטלפונים שקיבלתי בשביל כרטיסים למשחק הזכירה לי את הימים שכשחקן היינו רצים לאליפות, ושבוע לפני המשחק הייתה הרגשה כאילו אתה כבר במשחק עצמו. אני מרגיש את ההתרגשות שיש בירושלים ובכל הארץ לקראת המשחק הזה, הקהל שלנו זה חלק חשוב מאוד בהצלחת הקבוצה, ואני מקווה ומאמין שנראה את טדי מלא עם אוהדים שידחפו אותנו".

"מכבי חיפה נמצאת במקום הראשון בליגה וזה משחק שיהיה קשה גם לנו וגם להם", התייחס משה מישאלוב ליחסי הכוחות. "שתי הקבוצות באות עם מוטיבציה גבוהה. אנחנו קודם כל באים כדי לשחק בשביל בית"ר ירושלים ואנחנו צריכים את הנקודות כמו שחיפה צריכה אותן". מישאלוב התייחס גם להשפעת הניצחון על באר שבע, ואמר: "המשחק נגדם החזיר לנו מאוד את הביטחון. זה ניצחון חוץ קשה מאוד והכי חשוב זה להמשיך את זה הלאה".

מישאלוב התייחס גם לשינוי בבית"ר מאז שהגיע רוני לוי לעומת תקופתו של אורי מלמיליאן, ואמר: "אני לא יודע אם יש הבדל במוטיבציה. גם נגד מכבי פתח תקוה הייתה מוטיבציה והפסדנו ממצבים נייחים. אנחנו לא באים לשחק עם מוטיבציה אלא לשחק כדורגל". לשאלה איזו תוצאה תספק אותו בטדי, והאם האוהדים יכולים להיות מרוצים מתיקו, הוא השיב: "בית"ר ירושלים תמיד מגיעה כדי לנצח בכל משחק". לסיום התייחס מישאלוב לאווירה הצפויה בטדי, ואמר: "לא היה הרבה קהל העונה ובמשחק כזה תהיה אווירה אחרת ואנחנו הולכים לעשות את הכי טוב שלנו".

לקראת המשחק נגד חיפה, נמכרו עד עתה כ-4,800 כרטיסים, כאשר 2000 מתוכם נמכרו לאוהדי מכבי חיפה שההערכות הן שלפחות 3,500 מהם יגיעו לטדי. מעבר לכך, לבית"ר ישנם כ-2,500 מנויים ונראה כי אחרי הרבה זמן טדי יאוכלס בצורה מאסיבית במשחק הקרוב. את המשחק צפויים להבטיח כ-520 אנשי אבטחה, מהם כ-390 סדרנים וכ-130 שוטרים שישהו בפאתי המגרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully