וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאורקיז פונסי צפוי להחמיץ את הסופרבול

27.1.2011 / 14:24

סנטר פיטסבורג לא נטל חלק באימון יום ד', נראה שלא ישחק. לואיס ודוקט נגד קרומרטי: "אסור לשחקנים לבגוד באחרים"

בגמר ה-AFC שנערך אור ליום שני האחרון נאלץ הקוורטרבק של פיטסבורג בן רות'לסברגר להסתדר עם סנטר מחליף, דאג לגורסקי. זה מה שיקרה גם בסופרבול, שיתקיים בדאלאס בעוד שבוע וחצי. זאת, לאחר שמאורקיז פונסי, הסנטר הפותח, לא התאמן ביום רביעי ועל פי חבריו, לא יטול חלק במשחק.

"זה אובדן גדול", אמר הגארד השמאלי של הסטילרס כריס קימואייטו, שפתח עם פונסי ב-17 משחקים העונה, "אנחנו יודעים מה הערך של מאורקיז, יש בו כל מה שצריך להיות בסנטר". פונסי עצמו אמר ביום ראשון כי "אעלה לסופרבול ואשחק שם עם הלב", אולם סירב להגיב לאחר אימון יום רביעי, בו לא השתתף, כאמור. לא נראה כרגע שיש איזשהו מקום לאופטימיות.

ארון רוג'רס, הקוורטרבק של גרין ביי, מכחיש עבר זעזוע מוח במשחק מול שיקגו בעקבות תיקול עם ג'וליוס פפרס מהברס. הוא טוען כי הקסדה החדשה, אותה הוא חובט בעקבות שני זעזועי מוח שעבר קודם לכן העונה, עזרה לו להימנע מעוד מקרה שהיה משביתו. רוג'רס כינה את הביקורות כנגד ג'יי קאטלר "חסרות כבוד" והסביר: "הייתי מאוד מאוכזב. אני מכיר את ג'יי הרבה שנים ואני חושב שמה שאמרו עליו מאוד לא מכובד".

לאחר שאנטוניו קרומרטי מהג'טס תקף את ארגון השחקנים ואת הליגה וטען כי הם צריכים להתדיין ולפתור את העניינים, קיבל השחקן ריקושטים מריי לואיס ודארנל דוקט. "יש לנו מנהיגים והם יפתרו את העניינים", אמר דוקט ולואיס הוסיף: "אסור להרשות ששחקנים יבגדו בחברים שלהם". הקומישינר רוג'ר גודל הודיע כי שכרו השנתי יירד לדולר אחד אם אכן תהיה שביתה.

גופה שהתגלתה ביום שלישי בנהר המיסיסיפי זוהתה כאחיו של אד ריד. שחקן הרייבנס היה טרוד מתחילת ינואר בהיעלמותו של בריאן ריד בן ה-28, שקפץ לנהר לאחר בריחה מסגן השריף של לולינג, לואיזיאנה. ועוד מלואיזיאנה, הסופרדום של ניו אורלינס, שעומד על תלו כבר 36 שנים, צפוי לעבור שיפוץ מאסיבי בעלות של 85 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully