וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: רפאלוב וטואטחה ערכו אימון מלא

27.1.2011 / 10:38

הקשר מתאושש מהפציעה וייתכן שיהיה בסגל לבית"ר ירושלים, המגן יפתח. אלישע לוי: "עושים מאמצים עד הסוף להתחזק"

אדריאן הרבשטיין

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: יאיר דניאל

במכבי חיפה ממשיכים לנסות ולנצל את הימים האחרונים עד תום מועד ההעברות ומנסים להתחזק. מאמן הקבוצה אלישע לוי דיבר היום (חמישי) על היערכות הירוקים בנושא הזה. "אנחנו עושים מאמצים עד הרגע האחרון של מועד ההעברות למצוא שחקן ואנחנו ממשיכים לבחון ולהתרשם כדי להתחזק בהתקפה", אמר המאמן. "אני מקווה שנוכל לעמוד בזה".

לגבי האפשרות שאחד משני השחקנים הגאורגים שצפויים להגיע למבחנים, הקשר האחורי זוראב ארזיאני והבלם אדיק סאדזאיה, יחתמו, הוא אומר: "אם נמצא מה שאנחנו רוצים, אנחנו נעשה התייעצות והערכת מצב, ואז נפנה מקום בסגל לשחקן זר נוסף". אתמול ביקר נציג של הקבוצה במשרד הפנים על מנת להוציא ויזות לשני השחקנים הגאורגים, שאמורים להגיע בסוף השבוע לישראל ולהתאמן עם הקבוצה.

מוחמד גדיר, שממשיך להתאושש מהפציעה וצפוי לחזור בתוך שבועיים למגרשים, ערך אימון ריצה באימון היום. ליאור רפאלוב ממשיך להתאושש וערך היום אימון מלא, כשכרגע מדווחים על שיפור במצבו וייתכן שהוא יהיה בסגל לבית"ר ירושלים. טאלב טואטחה, שנעדר מאימון הנבחרת, ערך אימון מלא וצפוי לפתוח נגד בית"ר ירושלים. נציג חברת הסקאוטינג שמייצג את הבלם הבולגרי דניאל זלטקוב הגיע לאימון כדי לשוחח עם אלישע לוי ומאוחר יותר יודיעו לו בחיפה כי הוא יחזור בטיסה לארצו, כשבימים הקרובים תתקבל החלטה לגביו. כך או כך השחקן אינו צפוי לחתום בקבוצה.

על האפשרות שג'ון קולמה יעזוב בינואר, הוסיף אלישע לוי: "קולמה הוא שחקן מכבי חיפה ואמרנו לו שאם תהיה הצעה קונקרטית, נדבר איתו. אנחנו לא נדרשים לשום החלטה כי לא היה שום דבר קונקרטי. בוודאי שמבחינה מקצועית קולמה עושה מה שהוא צריך". על העובדה שלאכסנדר זהבי ניצל את ההזדמנות שהייתה לו באילת נגד דינמו קייב ואף כבש שער, אמר אלישע לוי: "אנחנו כל הזמן מנסים להביא שחקנים צעירים ומשלבים אותם במידת הצורך. אפשר היה לתת דקות לשחקנים. אלכסנדר זהבי קיבל הזדמנות, ובסופו של דבר כשהוא יתבשל, הוא יקבל עוד דקות". על הטעות של דניאל זלטקוב באותו משחק, הוא הוסיף: "זה דברים שיכולים לקרות. ראינו אותו, נעשה השוואות ובסופו של דבר נקבל את ההחלטה הטובה ביותר".

"לא מכיר עוד קבוצה שמתמודדת על תארים ומשתפת הרבה צעירים"

לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים, המאמן מבין שמדובר במבחן חשוב ולא פשוט אחרי ההתעוררות בקבוצה של רוני לוי. "זה לא עוד משחק נגד בית"ר ירושלים מכיוון שראינו אותם מנצחים את הפועל באר שבע והראו הרבה התלהבות", אמר אלישע לוי. "קשה מאוד בטדי והפעם יהיה יותר קשה. אני מקווה שנבוא ונעשה תוצאה טובה". על העובדה שחלק משחקניו פוגשים את המאמן שהדריך בקרית אליעזר, הוא אומר: "אני חושב שחוץ מהפיקנטריה, בסופו של דבר צריך להתייחס למשחק הזה מצקועית. אנחנו נתמודד מול קבוצה שתעשה לנו חיים קשים".

אלישע לוי גם נשאל על המדיניות בשילוב שחקנים צעירים במועדון, ואמר: "זה חלק מהמדיניות שלנו. אני לא מכיר עוד קבוצה שמתמודדת על תארים שמשתפת כל כך הרבה שחקנים צעירים. נמשיך לעשות את זה כל הזמן. גם כשאנחנו מביאים זרים, אנחנו משתדלים שהם ישתלבו עם הצעירים. זה יוצר קבוצה מאוד מחויבת ורעבה שתמיד רוצה להצליח". יניב קטן הגיע היום לאימון וזכה לברכות מהשחקנים לרגל יום הולדותו ה-30.

כפי שפורסם אתמול, בימים הקרובים אמור אייל משומר לחתום על חוזה בקבוצה, כשלמגן יוצע לחתום לארבע שנים. כזכור, המגן דרש שדרוג ביחס לחוזהו המקורי. לאחר שמשומר יסכם בקבוצה, תיפגש ההנהלה עם החלוץ תומר חמד. הפגישה עם משומר הייתה אמורה להתקיים השבוע, אבל בשל העובדה שהמנכ"ל איתמר צ'יזיק חולה, הפגישה תידחה ותתקיים בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully