וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקינס: "כולנו במכבי צריכים עוד להשתפר"

27.1.2011 / 8:30

שחקן מכבי תל אביב לא מקל ראש ברומא (21:00, 10, 5HD): "צריך להגיע אגרסיבים מההתחלה". אידסון: "חשוב שלא נזלזל"

רגע לפני המשחק השני והחשוב נגד רומא בטופ 16 (ה', 21:00, ערוץ 10 ו-5HD), במכבי תל אביב מרגישים שהם הולכים לקראת משחק שבו אין שום ברירה אלא לנצח. למרות זאת, הצהובים לא נראים איתנים לאחרונה, כשגם דורון פרקינס, השחקן שמציג יכולת טובה בקבוצה, מודע לכך. "באופן אישי אני משחק חזק, אבל כולם צריכים להשתפר", הוא קובע.

"אני יודע שאני צריך להיות יותר טוב מהסיבוב הראשון, וזה מה שאני משתדל לעשות. אני מקווה שגם כל האחרים מודעים לכך", מוסיף פרקינס בראיון לוואלה! ספורט. לשאלה אם הרעב שלו ידביק גם את האחרים, הוא משיב: "אני לא יודע, לכל שחקן יש מנטליות אחרת. מצד שני, כשאתה רואה אדם עובד קשה, גם אתה מתחיל לעבוד קשה גם אם אתה במצב רוח לא טוב. אני מקווה שזה עובד. האם התפקיד שלי הוא להדביק אחרים ברעב? אני לא יודע, אני מקווה שזה עובד".

פרקינס התייחס גם לכך שמול נתניה בליגה הקבוצה נשענה בעיקר על הכתפיים שלו ודווקא בדקות שבהן הוא נח, מכבי תל אביב התקשתה, הוא אומר: "זה בגלל שהפסדנו שם בעבר ואני לא אוהב להפסיד. אני מקווה שננצח גם, ואם נצטרך, אז שמישהו אחר יתעלה.

- יש לך יותר אחריות?

"לא בהכרח. אנחנו משחקים בסדר, אבל יכולים לשחק יותר טוב אפילו, וכמובן גם דייויד בלאט רוצה בכך, אז אולי זה נותן לי תחושה של מנהיג. טון המוביל בקבוצה היא ההגנה, ובאופן אישי מה שאני מקווה להציג מול רומא זו הגנה, שכולם ישקיעו בה ויהיה בסדר".

פרקינס סבור כי יש מספר סיבות שגרמו לקבוצה להיראות פחות טוב בהגנה. "זה שילוב בין העובדה שקבוצות הגיעו אלינו טיפה יותר מוכנות, כלומר ידעו מה אנחנו הולכים לעשות - ובין העובדה שלא היינו מספיק מרוכזים בהגנה דאגנו לדברים בהתקפה, כשבעצם ההגנה היא זאת שלקחה אותנו עד לכאן".

"חטיפות למשל", מסביר פרקינס, "עושות את החיים שלנו כקבוצה להרבה יותר קלים. יש הרבה מתפרצות ויותר קל לכולם לרוץ במגרש, מה שאומר סלים קלים יותר לצ'אק אידסון ולליאור אליהו. זה עושה את זה לקל עבורנו. אנחנו יודעים מה צריך לעשות. כדי לרוץ מתחילים מההגנה. צריך להגיע אגרסיבים מההתחלה".

פרקינס מקווה שבמשחק מול רומא הערב תאסוף מכבי את עצמה: "כל משחק הוא חשוב, גם בשבוע שעבר מול ברצלונה זה היה חשוב. יש עוד חמישה משחקים ואנחנו צריכים לחזור לעצמנו ולעשות מה שעשינו בהגנה. היא הייתה חסרה קצת, אבל נחזור אליה והכול יהיה בסדר".

אידסון: "מאוד חשוב שלא נזלזל בהם"

מי שנמצא לאחרונה בתקופה אישית פחות טובה הוא צ'אק אידסון. בשבוע שעבר מול ברצלונה מיעט השחקן לאיים על הסל. "אף אחד מצוות המאמנים לא העיר לי שאני צריך להתקיף יותר ולעשות יותר מהלכים בהתקפה", אומר אידסון. "דיברנו על הקבוצה ונראה מה יהיה היום".

אידסון אינו מקל ראש באיטלקים, שמגיעים למשחק בסגל חסר, ואמר: "יש להם שחקנים עם ניסיון כמו צ'ארלס סמית. מאוד חשוב שלא נזלזל בהם, שניקח אותם במלוא הרצינות ושנשחק חזק מולם. יש לרומא כמה יתרונות, אבל הגארדים שלהם טובים מאוד, ויש להם גם כמה גבוהים שיכולים לעשות לא מעט צרות בצבע", מזהיר השחקן.

כמה לחץ יהיה במכבי? "בכל משחק של מכבי יש לחץ, אז זה לא משהו חדש", הוא מוסיף. "תאמיני לי שאני אומר לך שגם משחקים כאלו אינם שונים למול משחקים אחרים. אנחנו רגילים ללחץ ואני מצפה מכולם לבוא חזק ולשחק טוב מול רומא. זה משחק בית וכולנו נרגשים לשחק בבית ורוצים לשחק כאן טוב", הוא מסכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully