וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוידאס שרנאס לא יושאל להפועל תל אביב

לודז' השיבה בשלילה להצעת האדומים ומעוניינת רק במכירה. טביב העביר מסרים שיסכים למכור את חלקו תמורת 13 מ' ש"ח

בהפועל תל אביב ממשיכים במאמצים לחזק את הקבוצה, אך היום קיבלו אנשי המועדון באכזבה את החלטת לודז' הפולנית שלא להסכים להשאיל עד סוף העונה את החלוץ הליטאי דרוידאס שרנאס, עם אופציה לרכישה בסיום העונה. בצוות המקצועי של האדומים מאוד רוצים את החלוץ, אך עלותו מסכלת בינתיים את המעבר. יחד עם זאת, בהפועל מקווים כי לקראת סיום חלון ההעברות הפולנים ירדו מהדרישה שלהם למיליון וחצי יורו על כרטיסו.

נציגו של השחקן בישראל, ג'קי דהאן, אמר היום: "לודז' איננה מוכנה לאופציה של השאלה, אלא רק למכירה. כרגע הפערים מאוד גדולים ואני מעריך שהוא לא יגיע לארץ. עם זאת, הכל יכול להיות בכדורגל ובימים הקרובים אולי יהיו התפתחויות".

בתוך כך, במועדון קיבלו באכזבה גדולה את העובדה שאלי טביב היום לא הגיע לארץ כפי שציפו. בקרבתו של מוני הראל אמרו היום שהם מתוסכלים מאוד מהתנהלות הצד השני ומקווים כי טביב יעמוד בהבטחותיו להגיע להסדר בהקדם האפשרי על מכירת הקבוצה. מקורבים למועדון טוענים כי טביב העביר להראל מסרים לפיהם יהיה מוכן למכור את חלקו ב-13 מיליון שקלים, אולם בהפועל לא מתייחסים למסרים מגורמים שונים וטוענים כי טביב מעבר מסרים כפולים בעניין המכירה. בכל אופן, בהפועל מקווים כי בימים הקרובים טביב יחזור לארץ והצדדים יוכלו לשבת ולהסדיר את הליך הבמבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully