וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילוז או אוהד כהן ימונו לקפטן הפועל באר שבע

27.1.2011 / 1:06

התלבטות בקבוצה לגבי המחליף של מליקסון, ההחלטה בידי קלינגר. ההערכה: אילוז יזכה לעדיפות. דניאל ליפשיץ יחתום

אביתר אילוז או אוהד כהן ימונו ביום שישי לתפקיד הקפטן החדש של הפועל באר שבע. במועדון מתלבטים בנוגע לזהות השחקן שיענוד את הסרט במקום מאור מליקסון שעזב לויסלה קראקוב וההחלטה הסופית תהיה של המאמן, ניר קלינגר. ההערכה היא שאילוז יזכה לעדיפות מסוימת בשל היותו שחקן בית וייתכן שהוא יענוד את סרט הקפטן כבר במשחק הקרוב בשבת מול בני סכנין. אילוז זוכה גם לתמיכה מהקהל, משום שאוהדי באר שבע רוצים ליצור זהות עם האיש שיקבל את התפקיד שהשאיר מאור מליקסון. שמו של כהן הוזכר בגלל הניסיון הרב והמנהיגות שהוא תורם לקבוצה.

עוד בענייני שוערים: כפי שפורסם בשבוע שעבר, השוער דניאל ליפשיץ יחתום בקבוצה לעונה אחת עם אופציה לשתי עונות נוספות ולכן השוער דור דוידי יושאל לקבוצה אחרת עד תום העונה.

אלונה ברקת שוב גיששה בנוגע לחלוץ עידן שריקי, אבל מ.ס אשדוד דורשת 250 אלף דולר תמורתו ובינתיים בוחנת הבעלים האם הסכום שיידרש עבור החלוץ יפחת. גם דובב גבאי ממכבי פתח תקוה מועמד. החלוץ מורד אבו ענזה הוצע כבר בשבוע שעבר לקבוצה, אבל בצוות המקצועי דחו את ההצעה והוא לא ישחק בהפועל באר שבע. החלוץ גיורגי קקאלוב שהגיע ממכבי נתניה מרשים באימונים וההחלטה לגביו תתקבל כנראה עד תחילת השבוע.

איברהים עבדול ראזאק שחתם רק אתמול על חוזה, לאחר שהבדיקה הרפואית שעבר אושרה בידי קרדיולוג, ייכלל בשבת לראשונה בסגל הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully