וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם בהתאחדות: "אין בעיה שפרננדז יסגור משחקים"

26.1.2011 / 16:48

אחרי הניצחון על קייב, בנבחרת מביטים אל חודש מרץ. אוהדים נותרו מחוץ לאיצטדיון. פרננדז: "אני מרוצה שידענו לחזור מפיגור"

עוד לפני המשחק היום (רביעי) נגד דינמו קייב (2:3 לנבחרת) התחוללה מהומה מחוץ לכותלי לאיצטדיון רמת גן, כשאוהדים בודדים של נבחרת ישראל הגיעו למתחם וגילו שהכניסה אסורה, בעוד שעשרות בודדות של אוהדי דינמו קייב שהגיעו למתחם הורשו להיכנס. אנשי האבטחה הסבירו כי רק מוזמנים מטעם ההתאחדות לכדורגל, בהם חלק מאותם אוהדי קייב, יכולים להיכנס לאצטדיון, אבל כמה מהם סיפרו עוד לפני הכניסה שלהם לאצטדיון: "אנחנו תושבי המרכז וילידי אוקראינה. שמנו צעיף ובאנו, אף אחד לא רשם אותנו למשחק".

דקות לקראת פתיחת המשחק הגיעו עוד עשרות בודדות של אוהדים בצעיפים כחולים, אבל הם לא הורשו להיכנס לאיצטדיון. כמה מהם מחו על כך כשהכו בחוזקה על דלתות השערים ודרשו להיכנס בטענה שהגיעו במיוחד מערים מרוחקות. עד סיום המשחק, האוהדים נותרו בחוץ וניסו לברר את התוצאה. "אפילו
בקייב לא סוגרים משחקים ככה", אמר אחד מהם, ספק בציניות. אוהד של נבחרת ישראל שנותר מחוץ לאצטדיון אמר: "חבל מאוד שתושבי תל אביב ואוהדי קייב נכנסו פנימה ואנחנו לא. פרננדז עדיין לא הבין כנראה שהנבחרת היא של העם, ולא הנבחרת שלו".

הבעיה הגדולה עם נושא הכניסה לאצטדיון החלה פחות מ-48 שעות קודם לכן, כשפרננדז הודיע שהתקשורת לא תוכל להיכנס למתחם. בעקבות העובדה שעד תחילת השבוע לא הייתה בעיה שהתקשורת תיכנס למתחם, גורמים בהתאחדות קשרו את ההחלטה החדשה של המאמן לדברים שאמר אבי לוזון בכנס באילת בנוגע למינויו הצפוי של אלי גוטמן לתפקיד המאמן הבא של הנבחרת. "לעולם אין לדעת מה עבר אצלו בראש, אבל העיתוי שבו סגר את האימון תמוהה מאוד", הודה אחד העובדים הכפופים למאמן.

פרננדז: "לצד הדברים הטובים יש גם מקום לשיפור"

השער של תומר חמד במדי הנבחרת שימח מאוד את אנשי מכבי חיפה. חלק משחקני הקבוצה פרגן לאחר המשחק לחלוץ, שאם ימשיך ביכולת שהוא מציג לאחרונה ייתכן שיהיה בתוכניות של המאמן למשחק בחודש מרץ. ב-9 בפברואר צפוי לפרננדז מבחן נוסף, כשהנבחרת תארח את סרביה למשחק ידידות באצטדיון רמת גן. בהתאחדות היה מי שגיבה את המאמן כשאמר: "אם זה מה שצריך בשביל לנצח את לטביה וגאורגיה, אין לנו בעיה שיסגור גם את המשחק הבא לקהל".

פרננדז עצמו אמר בסיום: "במקום לקיים אימון רגיל ארגנו משחק אימון מול דינמו קייב, שהיא קבוצה איכותית וחזקה, ראינו אצל קייב הרבה שחקני נבחרת, וכמובן את אנדריי שבצ'נקו, שזכה בכדור הזהב, כך שעשינו עבודה טובה במשחק. שיחקנו היום עם הרבה שחקנים צעירים, וחשוב שאנשים יידעו שאני מזמן את השחקנים הצעירים האלה כי אני רואה בהם פוטנציאל. אני מזמן אותם כדי לתת להם לטעום את הטעם של חולצת נבחרת ישראל, כדי שיילחמו על חולצת הנבחרת, שירצו עוד, יעבדו קשה ויידעו שהנבחרת פתוחה למי שעושה את הדברים האלה. אני מאמין בשחקנים האלה, וכמאמן אני בוחר בדרך הזו של שילוב שחקנים צעירים.

"שיחקו היום הרבה שחקנים ששיחקו ועדיין משחקים בנבחרת הצעירה של ישראל - אריאל הרוש, אושרי רואש, ביברס נאתכו, אייל גולסה, מאור בוזגלו, ניר ביטון, עומר דמארי, דור מלול ואלי דסה", המשיך המאמן. "מדובר בשחקנים שחשוב לעבוד איתם ולהעניק להם ביטחון. יש לנו שחקנים שאפשר לבנות עליהם לעתיד. הרבה שחקנים אחרים ששייכים לנבחרת לא שיחקו היום, כי חלקם נמצאים בקבוצותיהם בחו"ל וחלקם שיחקו לפני יומיים בליגה שלנו. המשחק היום נתן לנו אפשרות לראות שחקנים נוספים ואפשרויות נוספות בהגנה כמו איציק כהן, אושרי רואש וגל שיש. מדובר בשחקנים צעירים, ששיחקו יחד עם יואב זיו הוותיק, וזה אפשר לי לראות אופציות נוספות.

המאמן סיכם את המשחק כשאמר: "אני מרוצה מהעובדה שידענו לחזור מפיגור היום. הגבנו נכון לשער של דינמו קייב, אבל כמובן שלצד הדברים הטובים יש גם מקום לשיפור. אנחנו מתכוננים עכשיו למשחק מול סרביה בבלומפילד, ולפני המשחקים במרץ מול גיאורגיה ולטביה ננסה לקיים עוד משחקי אימון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully