וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאן גונזאלס יישאר עד סיום העונה

26.1.2011 / 14:47

בלם בית"ר ירושלים הסכים לבקשתו של רוני לוי. שחקן בבית"ר מזהיר: "נגד חיפה צריך משהו באמת מיוחד כדי להוציא נקודות"

בית"ר ירושלים המשיכה היום (רביעי) להתאמן לקראת המשחק מול מכבי חיפה ביום ראשון. המאמן רוני לוי המשיך בנוהל הקבוע מאז שהחל לאמן – אסיפת וידאו בפתיחת האימון, שבה הראה קטעים ממשחקים של ברצלונה ומהמשחק האחרון של הקבוצה מול הפועל באר שבע. לוי אמר לשחקנים: "בסך הכל, אני מרוצה מהעמידה במגרש ומהצורה שבה שיחקתם". לוי שם, עם זאת, דגש על מספר נקודות של עמידה נכונה ותנועה, שלטענתו אם בית"ר הייתה מבצעת אותן נכון, היא הייתה מונעת מליאור אסולין להגיע למצבים קורצים.

לוי ממשיך לעבוד עם השחקנים על משחק ההגנה הקבוצתי, התמודדות עם דאבל פסים מהירים של היריב ותנועה על מנת ליצור אופציות מסירה עבור שחקנים. שחקן בקבוצה אומר: "אלה אולי נשמעים דברים פשוטים, אבל הם היו חסרים כאן, במיוחד במשחק כמו נגד מכבי חיפה, שכמו שרוני אמר, הם אולי לא אטרקטיביים אבל מביאים את התוצאות שלהם. עם קצת חוסר ריכוז מצידנו, הם יגמרו את המשחק. צריך להפסיק לחיות על האפקט של מאמן חדש והתלהבות, כי מול מכבי חיפה צריך משהו מיוחד באמת כדי להוציא נקודות".

כריסטיאן גונזאלס נפגש היום בתום האימון עם רוני לוי ושמע ממנו על רצונו לראות את השחקן משחק בקבוצה עד תום העונה. לאחר מכן התקיימה פגישה נוספת בה נכחו השחקן, יושב ראש הקבוצה איציק קורנפיין ולירן עטיה, כשבתומה החליט גונזאלס להישאר.

בית"ר תנסה להכשיר את אבירם ברוכיאן הפצוע, אולם הקפטן לא יפתח ובמקרה הטוב יישב על הספסל. ברוכיאן ערך מבחן כשירות וכבר מחר צפוי לחזור לאימונים. סגל מצומצם יחסית עמד לרשותו של רוני לוי, כשמלבד ברוכיאן, נעדרו שלושה שחקנים נוספים: עמית בן שושן, אריאל הרוש ואלי דסה שהשתתפו במשחק הנבחרת מול דינמו קייב. עד כה נמכרו כ-4,500 כרטיסים למשחק מול מכבי חיפה, כ-3,000 כרטיסים נרכשו על ידי אוהדי בית"ר ירושלים ועוד כ-1,500 כרטיסים נמכרו לאוהדי מכבי חיפה.

בתוך כך, היום נפגשו סטיבן כהן וסוכנו לירן עטיה עם יו"ר המועדון איציק קורנפיין וביקשו הבהרות לגבי עתידו המקצועי של הקשר, שכזכור אתמול אמר לוואלה! ספורט: "אם לא אשחק בבית"ר, אגמור את הקריירה". התהליך אמור לעבור דרך רוני לוי, שיידע את השחקן אם הוא מעוניין בו או לא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully