וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך מבטיחים יציבות כלכלית במועדונים?

26.1.2011 / 12:14

ההתאחדות לכדורגל אירחה את כנס אופ"א בנושא רישוי הקבוצות. סמנכ"ל ההתאחדות: "מנסים למנוע את הפערים"

ההתאחדות לכדורגל אירחה היום (רביעי) במלון רנסנס בתל אביב את כנס אופ"א בנושא רישוי מועדונים, הכולל בין השאר את המדיניות הפיננסית החדשה של אופ"א. בכנס שנערך מטעם ועדת הרישוי של אופ"א השתתפו נציגים מ-12 מדינות ונידונו האפשרויות השונות להחיל על מועדונים דרישות ובקרות על מנת ליצור מצב שיוביל לצמצום פערים ומניעת קריסה של מועדונים בעתיד. לא ברור עד כמה הדברים יכולים לקבל תוקף ולעמוד במבחן המציאות מול המועדונים הגדולים, אך יחד עם זאת מדובר בכוונה של אופ"א להתחיל ולזרוע את התהליך כבר מ-2011.

ניר גלילי, נציג ועדת הרישוי של אופ"א בישראל, אומר: "המטרה היא לייצב את הכדורגל. ניתן לראות את הפערים האדירים בין מספר מועדונים בכירים ביבשת לבין יתר הקבוצות ויחד עם זאת את מספר הקבוצות הלא מבוטל שמסתבכות כלכלית. בארץ המצב עוד טוב יחסית עם בקרת התקציבים ופעולותיה, והמטרה של אופ"א היא לייצב את הכדורגל לקראת 2012 ולייצר שישה או שבעה תנאים בהם מועדונים יצטרכו לעמוד בכדי להבטיח יציבות".

נציגי ההתאחדות שנכחו באירוע היו מנכ"ל ההתאחדות אורי שילה, הסמנכ"ל עו"ד רותם קמר ומנהל אגף הליגות המקצועניות ניר ינקלביץ'. קמר אמר בנושא: "המטרה של הדברים היא למנוע מצב שבו קבוצות יוצרות פערים אדירים ויחד עם זאת מועדונים לא יכולים לעמוד בהתחייבויות. יש רצון ליצור יציבות ועניין רחב יותר של הכדורגל על ידי צמצום הפערים הללו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully