וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אייל משומר צפוי לחתום לארבע שנים

26.1.2011 / 11:53

המגן דרש שדרוג בשכרו ובימים הקרובים ייפגש עם ההנהלה כדי לסכם. חמד הוא הבא שייפגש עם המועדון. הגאורגים לא נחתו

מכבי חיפה תיפגש בימים הקרובים עם אייל משומר ותציע לו לחתום על חוזה לארבע שנים. מה שמפריד בין ההצעה הראשונית שהוגשה לשחקן לפני מספר שבועות לבין חתימה הוא פער כספי, לאחר שהמגן הבהיר בימים האחרונים באמצעות סוכנו חנן שפגט כי הוא דורש שדרוג ביחס לחוזה הנוכחי שלו, המוערך בכ-120 אלף דולר לעונה. בחיפה החליטו למצות את המשא ומתן איתו ואז להיפגש עם תומר חמד. בהמשך ייפגשו אנשי הקבוצה עם ג'ון קולמה וגוסטבו בוקולי. כרגע לא ברור האם הנשיא יעקב שחר יאריך גם את חוזהו של תום אלמדון, שהושאל לאחי נצרת.

שני השחקנים הגאורגים שיגיעו למבחנים במכבי חיפה, הקשר האחורי זוראב ארזיאני (23, 1.78 מ') מקבוצת פ.צ. מקצ'קאלה הרוסית, ששיחק בעברו ברובין קאזאן, והבלם אדיק סאדזאיה (29, 1.78 מ') מקבוצת מיזגי נובוגרוב הרוסית, לא הגיעו בסופו של דבר הלילה לישראל ורק היום יונפקו להם ויזות במטרה שיגיעו בסוף השבוע כדי להיבחן בקבוצה. סאדזאיה, אגב, שיחק בעבר בדינמו טביליסי, טורפדו מוסקבה וכן רשם שבע הופעות בנבחרת הבוגרת של גאורגיה, אם כי הופעתו האחרונה היתה בשנת 2002.

הקבוצה לא תתאמן היום ורק מחר ייערך האימון הקרוב. המגן טאלב טואטחה שסובל מפציעה ולכן לא נכלל אתמול בסגל לקראת דינמו קייב ייעדר היום ממשחק הידידות בין הנבחרת לקייב ומחר צפוי להתאמן. בכל מקרה, עלי עוסמאן נמצא בכוננות לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים ביום ראשון למקרה שטואטחה לא יוכל להתאמן.

בעניין ג'ון קולמה, גורם בחיפה סיפר אתמול כי השחקן לא ידע כי המועדון מחזיק באופציה להארכת חוזהו בשנתיים נוספות. "כנראה שהסוכן לא עדכן אותו, הוא חשב שהוא שחקן חופשי", אמר אותו גורם. "כעת הוא יודע את זה ומבין שלא נשחרר אותו בכל מחיר. אם קבוצה תשלם מעל מיליון יורו, היא תיקח אותו. עד כה לא קיבלנו מהסוכן מידע אחר מעבר לגישוש מקפריסין".

בחיפה טוענים כי נציגי אומוניה ניקוסיה לא יגיעו לארץ, מה שתואם לרוח ההודעה שהוציא המועדון הקפריסאי בעניין, לפיה אין כוונה להחתים את השחקן. מתברר כי שחר עודכן על ידי הקפריסאים כי נמסר להם שהשחקן חופשי וכעת הם לא מתכוונים לרכוש אותו בסכומי עתק.

שי מימון לא מתכוון לעזוב בשלב זה את הקבוצה, אלא אם כן חיפה תקבל הצעה מפתה תמורתו. מימון, כזכור, התבטא אמש בפני חבריו לקבוצה כי הוא מתכוון להישאר בקבוצה ולהילחם על מקומו בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully