וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ויק חוזר לביזנס

26.1.2011 / 9:44

הקוורטרבק חתם על עסקת פרסום ראשונה מאז שהורשע בארגון קרבות כלבים. צ'אד אוצ'וסינקו ישנה את השם חזרה לג'ונסון

לראשונה מאז שהואשם בסינדיקט של קרבות כלבים, מייקל ויק חוזר למרכז הזירה העסקית. ויק, שעשה קאמבק מרשים בתור הקוורטרבק הפותח של פילדלפיה איגלס העונה, חתם לשנתיים עם יוניקוול טכנולוג'יס, המייצרת ציוד הגנה לשחקני ה-NFL. "אנחנו נלהבים", אמר נשיא החברה רוב ויטו, "הוא שילם את חובו, גם הנשיא אובמה אמר את זה. הוא קיבל הזדמנות שניה, זה מה שכל כך יפה באמריקה. הוא אדם שונה לחלוטין".

ויק לבש ציוד של יוניקוול לאחר שחזר מפציעת צלעות שהשביתה אותו לשלושה שבועות בתחילת העונה. לאחר מכן שם על עצמו גם מגני כתפיים וירך מתוצרת החברה. "מעכשיו לא אשחק בלי ציוד של יוניקוול, זה חלק ממני", מסר ויק בהצהרת ההצטרפות שלו לקמפיין.

צ'אד ג'ונסון הפך לצ'אד אוצ'וסינקו ועכשיו הוא חוזר להיות צ'אד ג'ונסון. התופס הקפריזי של סינסינטי ישנה שוב את שמו לאחר ש"שיניתי בשביל הכיף, זה הזמן לשינוי נוסף". ג'ונסון הסביר: "אין לי ברירה כרגע, עשיתי מספיק עם האוצ'ו הזה".

בריאן שוטנהיימר, מתאם ההתקפה של הג'טס, צפוי להישאר בקבוצה ומי שלא יהיה עצוב הוא הקוורטרבק מארק סאנצ'ז, שמגן על שוטנהיימר: "לא מגיעה לשוטי ביקורת על קריאת המהלכים בפיטסבורג", אמר סאנצ'ז לרדיו ESPN בניו יורק, "אנחנו צריכים לבצע, צריכים להיכנס לאנדזון. למרבה הצער, זה לא קרה".

  • עוד באותו נושא:
  • מייקל ויק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully