וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גומא אגייאר בדרך להפועל ירושלים?

26.1.2011 / 10:16

אחרי שלפני מספר חודשים החלו המגעים בין הצדדים, בימים האחרונים הואצו השיחות. רנדל עבר ניתוח וייעדר כחודשיים

האם גומא אגייאר מתקרב להפועל ירושלים? אחרי שנפתחו לפני כמה חודשים השיחות עם איש העסקים, שהיה הספונסר של בית"ר ירושלים והפועל ירושלים בשנה שעברה, בסביבתו של איש העסקים מאשרים כי מתקיימים מגעים אינטנסיביים בין הצדדים, כפי שפורסם בוואלה! ספורט.

אגייאר עצמו אמור להגיע במהלך הימים הקרובים לארץ ולהיפגש עם היו"ר דני קליין, אולם למרות המגעים הנמרצים, עדיין לא ברור מה תהיה מידת מעורבותו בקבוצת הכדורסל, אם כאחד הבעלים של המועדון או כספונסר. "במהלך היום אולי תצא הודעה רשמית בנושא", אמרו הבוקר בסביבתו של אגייאר.

איתן גבאי, עורך הדין המייצג את אגייאר, אמר הבוקר: "גומא מצוי בקשר עם הפועל ירושלים כמו שהוא מצוי בקשר עם בית"ר וגופים אחרים להם הוא סייע בעבר. הוא הוכיח בעבר את אהבתו לירושלים ותחום הספורט בעיר. בינתיים אין שום דבר שניתן לבשר עליו. גומא בקשר עם כולם, יש לו קשר חם ואוהב אל כל הגופים להם הוא סייע, הוא סייע לגופים כמו נפש בנפש, לחב"ד, לבית"ר, להפועל ירושלים. גבאי הסביר כי "נוסח ההודעה שתצא כנראה היום תהיה ברוח הדברים שאני אומר".

כידוע, במהלך יולי 2009 החל אגייאר להשקיע בבית"ר ירושלים והפך למממן העיקרי, כשכעבור חודש הוא החל להשקיע בקבוצת הכדורסל. אלא שבפברואר 2010 הוא הודיע באמצעות עורך דינו שהוא מפסיק את תמיכתו הכלכלית בשתי הקבוצות בשל נסיבות אישיות ולא יפעל עוד לרכישת המועדונים.

מהפועל ירושלים העדיפו להוציא הודעה לקונית לתקשורת : "הנהלת הפועל ירושלים נמצאת במשא ומתן עם מספר גורמים כבר מספר חודשים לגבי הצטרפות למועדון. יושב ראש הקבוצה דני קליין נמצא בקשר רצוף עם מר גומא אגייאר שהביע כבר בעבר את אהבתו הגדולה לספורט בירושלים. מעולם הפועל ירושלים לא פסלה את כניסתו של מר אגייאר למועדון אולם חשוב לציין כי כרגע אין שום דבר קונקרטי בנושא".

בתוך כך, השחקן בריאן רנדל עבר הבוקר ניתוח ברגלו. בהפועל ירושלים מסרו כי "הניתוח הסתיים בהצלחה". רנדל צפוי להשתחרר מחר מבית החולים, וההערכה היא שרנדל ייעדר מהמגרשים כחודשיים. "אני שמח שהניתוח עבר בצלחה והוא כבר מאחורי", אומר רנדל. "מצפה לי תקופת החלמה לא פשוטה אבל אעשה הכל בשביל לחזור למגרשים כמה שיותר מהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully