וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'רלס בארקלי בא לעזרת ג'יי קאטלר

25.1.2011 / 21:42

כדורסלן העבר תוקף את מבקרי הקוורטרבק: "לא נכון להטיל ספק בלב של ספורטאי", אבל גם מבקר: "הוא לא עזר להייני"

לאחר חצי הביקורת שנורו לעברו, ג'יי קאטלר קיבל, סופסוף, עזרה מפיגורה עם פה גדול. האיש הוא צ'רלס בארקלי, שמעולם לא התבייש לחוות דעתו על אף נושא בעולם. בארקלי יצא היום (שלישי) להגנת קאטלר, שנפצע ויצא במהלך המשחק של שיקגו עם גרין ביי ביום ראשון, ספג ביקורות ומאוחר יותר התגלה כי הוא סובל מקרע ברצועות הברך.

"כעסתי מאוד על השחקנים שביקרו אותו", התייחס בארקלי בתוכנית הרדיו של ESPN למצייצי הטוויטר בראשות מוריס ג'ונס דרו ודיון סנדרס, "אני חושב שזה לא נכון להטיל ספק בלב של ספורטאי. עיתונאים יכולים לכתוב מה שהם רוצים, יש להם את הדעה שלהם, אבל שחקנים? אני חושב שזה פשוט לא ראוי".

בארקלי תקף את ג'ונס דרו: "זו חציית קווים. הוא מדבר אחרי שהוא החסיר שני משחקים בסוף העונה בגלל פציעה בברך. והוא עוד היה אחד הראשונים לצלוב את ג'יי. אחר כך מתברר שהוא יצא אידיוט גמור. אם שחקן אומר שהוא פצוע, צריך לכבד את זה".

עם זאת, לבארקלי הייתה גם ביקורת כלפי קאטלר, שלא עמד עם הקוורטרבק השלישי קיילב הייני לפני שזה נכנס להחליף את טוד קולינס. "התאכזבתי מאוד מכך שהוא לא היה שם לתדרך אותו ולעבוד עם הילד הצעיר. אם זה הייתי אני, לא הייתי מפסיק ללחוש לו באוזן. זה לא מספיק שהוא אומר שבא לדבר אתו פעמיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully