וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב לביא: "חייבים לשחזר את הכרטיס לאירופה"

הדס גרינברג

25.1.2011 / 14:00

קפטן קרית שמונה קיבל תיאבון לאחר ה-1:1 עם הפועל ת"א. על אבוחצירא: "הוא נכנס לעניינים". עמאשה ישוב בעוד שבועיים

בעירוני קרית שמונה קמו הבוקר (שלישי) ברגשות מעורבים לאחר ה-1:1 אמש מול הפועל תל אביב. בקבוצה שמחים על כך שהשיגו תוצאות טובות (ניצחון ותיקו) מול הדאבליסטית העונה, אך מנגד מאוכזבים מכך שלא יצאו ממשחק שבו היו עדיפים עם כל שלוש הנקודות.

קפטן הקבוצה יניב לביא אמר הבוקר לוואלה! ספורט: "אנחנו גם מאוכזבים וגם מסופקים, כי היינו יותר טובים מהפועל תל אביב ברוב תשעים הדקות, אבל נקלענו לפיגור במחצית הראשונה שהייתה דווקא הטובה יותר שלנו. אנחנו שמחים על הנקודה כי היה חשוב לנו לא להפסיד". על השאלה האם עם הכוונה הזו הגיעה הקבוצה למשחק, אמר לביא: "רצינו לבוא ולנצח והוכחנו על ידי עבודה טובה שיכולנו לעשות את זה. ידענו לנטרל את הנקודות הכי חזקות שלהם. עד כה העונה היינו יריב שקול לכל קבוצה בליגה, בפרט אלה שבצמרת הטבלה. אנחנו חייבים להישאר בפלייאוף העליון וגם לשחזר את הכרטיס לאירופה".

לביא התייחס לחלוץ הרכש הטרי שמעון אבוחצירא, שהציג יכולת טובה ובישל שער בהופעת הבכורה בקבוצה: "אין ספק שהוא שחקן מצוין, תוספת כוח מאוד משמעותית עבורנו. הוא נכנס לעניינים ממש מהר, גם מבחינה מקצועית וגם מבחינה חברתית. אני בטוח שהוא עוד יעזור לנו הרבה בהמשך הדרך".

בקבוצה מרוצים מכך שאלרואי כהן, שנעדר בחודש האחרון, חזר לכושר משחק וקיבל את הדקות הראשונות שלו אתמול. וויאם עמאשה, שעדיין לא החלים לא מפציעה, צפוי לשוב לסגל בעוד כשבועיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully