וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "מה שיש ביני לאוהדי הפועל, אף אחד לא ייקח"

מאמן הפועל ת"א יודע מה מטרת הפרסומים בנוגע למועמדתו לזלצבורג. ההערכה: אם יילך לנבחרת, אבוקסיס יהיה עוזרו

עתידו של אלי גוטמן הופך לשאלה מסקרנת בימים האחרונים. לאחר שאמש אמר יו"ר ההתאחדות אבי לוזון כי "גוטמן יהיה המאמן הבא של הנבחרת", ומאמן הפועל תל אביב הכחיש את הפרסומים על מעבר אפשרי לרד בול זלצבורג, פורסם היום (שלישי) בתקשורת האוסטרית ראיון עם המאמן. האתר האוסטרי הזכיר את שמו של גוטמן כמחליף אפשרי למאמן רד בול האב סטיבנס, אותו האוהדים מתעבים.

גוטמן התייחס גם היום לפרסומים על מועמדותו לזלצבורג: "אם תהיה לי הצעה, הראשונים שיידעו הם ראשי הפועל, כמו שהיה בהצעות שהיו לי מאמוניה ניקוסיה ומאנתורזיס הקפריסאיות".

גוטמן הוסיף ואמר: "לא קיבלתי הצעה מזלצבורג, לא מראפיד ולא מהנבחרת, ולמען האמת, גם לא מהפועל תל אביב. מה שיש ביני לבין הקהל של הפועל, אף אחד לא ייקח".

גוטמן על מעבר לזלצבורג: "בחיים הכל אפשרי"

"רד בול זה מועדון פנטסטי, ולמועדון כזה יש סטטוס עליו להגן", אמר גוטמן בראיון, "האוהדים רוצים לראות ספקטקל, מגע של ברצלונה, אחרת האיצטדיון יהיה ריק". בראיון הסבירו את מקור כינויו של גוטמן "הגרמני" והזכירו את הצלחותיו של גוטמן נגד רד בול בשלב הפלייאוף של ליגת האלופות. כשנשאל גוטמן האם הוא מדמיין מעבר לרד בול, השיב המאמן: "בחיים הכל אפשרי". כשנשאל לגבי סגנון המשחק שלו, השיב גוטמן: "אני אוהב משחק מהיר ופשוט, הקבוצה שלי תמיד חושבת התקפה".

למרות הכאוס בהנהלת הפועל תל אביב, בימים הקרובים היא שוב צפויה להציע לגוטמן חוזה לעונה הבאה, בתקווה שהמאמן אכן יסכים לחתום. הסיכויים כי גוטמן יחתום נמוכים, כי הוא עצמו אמר כבר לאחר ההעפלה לליגת האלופות כי ברצונו לאמן באירופה בעונה הבאה.

בנוסף על כך, יו"ר התאחדות אבי לוזון אמר שהמאמן האדום נחשב למועמד המוביל לאמן את הנבחרת לאחר לואיס פרננדז, ובהפועל תל אביב מעריכים כי אם גוטמן יקבל את ההצעה, הוא יציע לעוזרו יוסי אבוקסיס את משרת העוזר בנבחרת, מה שעלול אולי לטרפד מהלך בו אבוקסיס יירש את מקומו של גוטמן כמאמן הפועל תל אביב.

בתוך כך, גוטמן חושב על מה שלא עבד בקבוצתו בתיקו 1:1 בקרית שמונה, ונדמה כי ברוב המשחקים בהן שיחקו שי אבוטבול ואביחי ידין האדומים לא היו במיטבם, לכן אחד מהם עלול לאבד את חולצת הרכב לקראת המשחק מול מכבי נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully