וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאן שוטנהיימר יישאר מתאם ההתקפה של הג'טס

25.1.2011 / 9:40

רקס ריאן נשאל האם ימשיך להחזיק את שוטנהיימר וענה: "בהחלט". קרומרטי תוקף את הליגה וארגון השחקנים

אוהדי ניו יורק ג'טס לא אוהבים את מתאם ההתקפה של הקבוצה בריאן שוטנהיימר, אבל המאמן רקס ריאן ממשיך לשים בו את מבטחו. הלילה (בין שני לשלישי) ענה ריאן לשאלה האם שוטנהיימר ימשיך בג'טס וענה "בהחלט". הג'טס השתפרו השנה בכל הקטגוריות ההתקפיות ונראו טוב במשחק בפוקסבורו מול ניו אינגלנד לפני מעט יותר משבוע, אולם האוהדים לא רוצים את שוטנהיימר וקראו לו לא אחת ללכת.

הקוורטרבק מארק סאנצ'ז נפצע במשחק בפיטסבורג, אולם מקווה שלא יצטרך ניתוח בכתף, שהייתה פגועה עוד לפני כן. "אני מאוד אופטימי ומקווה שלא יצטרכו לעשות שום דבר", אמר. "קצת מנוחה, ואהיה מוכן לצאת לדרך".

מגן הפינה אנטוניו קרומרטי התפנה מההכנות למשחקים ותקף את ארגון השחקנים והליגה על חוסר היכולת להגיע להסכמות. "צריך להפסיק להתבכיין, פשוט להיכנס לחדר ולסגור את הסיפור הזה עם שיחות", אמר, "במיוחד כשאנחנו לא מקבלים שום דיווח מאף אחד מהצדדים לגבי מה שבאמת קורה". הסייפטי אריק סמית', שיהיה שחקן חופשי, הוסיף: "עכשיו זה עניין של המתנה, אף אחד לא יכול עדיין לחתום על חוזה חדש בגלל הסיפור הזה".

מייק מקארת'י, מאמן גרין ביי, אמר כי הקוורטרבק ארון רוג'רס סובל מפציעה בכתף בעקבות תיקול חריף במשחק הניצחון של הפאקרס בשיקגו ביום ראשון. רוג'רס ספג את התיקול מדניאל מאנינג כשהגיח לטאצ'דאון של יארד אחד במחצית הראשונה.

טום בריידי, הקוורטרבק של ניו אינגלנד, נבחר פה אחד לאול-פרו, נבחרת העונה של הליגה. שחקנים בולטים נוספים שנכנסו לרשימה: אריאן פוסטר מיוסטון, רודי וייט מאטלנטה, דווין הסטר משיקגו, קליי מת'יוס מגרין ביי, נאמדי אסמואה מאוקלנד, דארל ריוויס מהג'טס, טרוי פולמאלו מפיטסבורג ואד ריד מבולטימור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully