וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבן כהן: "אם לא אשחק בבית"ר אגמור את הקריירה"

הקשר מאוכזב מהעובדה כי אינו משחק, ומעוניין לעזוב כדי לקבל דקות משחק. המגן הקולומביאני קרלוס לואיזה (19) סיכם

בבית"ר ירושלים ממשיכים בהכנות לקראת המשחק נגד מכבי חיפה ביום ראשון הקרוב, כאשר הבוקר (שלישי) ערכה הקבוצה אימון לקראת המשחק. לפני האימון קיים רוני לוי אסיפת וידאו עם קטעים מהניצחון על הפועל באר שבע וחילק הוראות טקטיות בנוגע לעמידה נכונה ותנועה ללא כדור. לוי אמר לשחקנים: "עמידה ותנועה נכונה מחפים על מהירות או כל דבר אחר, אם תעשו דברים נכון, ההגנה לא תהיה חשופה ותוכלו לשחק בהרבה יותר ביטחון ותעוזה". לאחר מכן התקיים אימון ממנו נעדר אבירם ברוכיאן, שעבד עם פיזיותרפיסט הקבוצה.

מי שלא מרוצה מדקות המשחק שלו בבית"ר הוא סטיבן כהן, שאמר לחבריו לקבוצה: "אני מכבד את המאמן, אבל אחרי שכמעט לא שיחקתי כאן אצל מלמיליאן, אם לא אשחק בחצי השני של העונה אני עלול לגמור את הקריירה". יש לציין כי כהן התאכזב מאוד מכך שבמשחק החוץ בבאר שבע הוא אפילו לא נקרא לעלות לחימום ונותר על הספסל. למרות הדברים, לא ברור אם רוני לוי יהיה מוכן לשחרר את הקשר ובימים הקרובים צפויות התפתחויות בנושא.

מבית"ר נמסר בנוגע לסטיבן כהן: "הדלת של איציק קורנפיין פתוחה לכל שחקן ובכל זמן. זאת זכות לשחק בבית"ר ירושלים. מבחינתנו לא שמענו כלום מהכיוון של סטיבן כהן והשחקן עצמו מכחיש את כל הציטוטים שכביכול נאמרים בשמו".

קרלוס לואיזה (19) מבית"ר טוברוק סיכם

המגן השמאלי הקולומביאני קרלוס לואיזה (19) מבית"ר טוברוק סיכם הבוקר בבית"ר. לואיזה וסוכנו בנדי ארויו יחתמו על החוזה היום. סקאוט בית"ר איתן מזרחי עקב אחרי לואיזה, שנולד למשפחת עובדים זרים בישראל. במרוצת השנים הפך לואיזה לתושב קבע והוא עומד להתגייס לצה"ל.

על פי פרטי החוזה, שעומד על שלוש שנים וחצי, לואיזה יסיים את העונה כחריג גיל בקבוצת הנוער של בית"ר ויתאמן עם הקבוצה הבוגרת. לואיזה אמור להשתלב בקבוצה הבוגרת במהלך העונה ובעונה הבאה להפוך לחלק מהסגל שלה."מדובר בשחקן עם פוטנציאל גדול", אמר הבעלים של טוברוק אריק איזיקוביץ'. יחד איתו, הוציאה טוברוק העונה תוצר אחר, קני סייף, שחזר העונה מגרמניה על מנת לחתום בבני סכנין.

לקראת המשחק נגד מכבי חיפה ישנה התעניינות גדולה בקרב אוהדי שתי הקבוצות וכ-3,000 כרטיסים נמכרו עד עתה, כ-1,200 מהם לאוהדי מכבי חיפה, שביקשו בימים האחרונים מהנהלת קבוצתם לבדוק את האפשרות לקבל מבית"ר את החלק המרכזי של היציע הצפוני היות וצפויים להגיע להערכתם כ-4,000 אוהדים ירוקים. בבית"ר מודעים לכך ושוקלים את הדברים.

* מגן הקבוצה ליאור ראובן זכה למספר הצעות מקבוצות בליגת העל בשבועות האחרונים, ביניהן הפועל אשקלון והפועל פתח תקוה, וייתכן כי לקראת תום מועד ההעברות הוא יבקש להשתחרר.

* אם או בלי קשר לכך, המגן יונתן זאדה, שהיה חלק מקבוצת הנוער הגדולה של בית"ר שזכתה בדאבל, חזר לקבוצה מהפועל ירושלים, ויהיה בסגל עד לתום העונה.

* הקשר שי מוטעי, שהגיע מבית"ר נס טוברוק והתאמן עם בית"ר בחודש האחרון חתם היום לשלוש וחצי עונות במועדון ויצטרף לסגל הקבוצה הבוגרת.

עדכון ראשון: 09:41, 25/01/11
עדכון אחרון: 14:05, 25/01/11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully