וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרגוע מתפרע?

הרגוע

25.1.2011 / 1:53

שימו לב, הרגוע החליט לחרוג ממנהגו ולקח משחק עם יחס של 1.8, לא פחות. לצידו הוא הרכיב עוד שני משחקים מעניינים בין שלישי לחמישי, בהצלחה

אני עדיין לא מבין מה ההתלהבות הגדולה מהמשוגע, שחושב שהוא יודע הכל ובעיקר הולך עם הראש בקיר. ברגוע נרוויח את הכסף, הנה שלושה משחקים שבחרתי עבורכם. היחס הוא 3.56, כלומר שמתם עשרה שקלים, הרווחתם 36 שקלים. שמתם מאה שקלים, הרווחתם 356 שקלים. שיהיה בהצלחה.

משחק מספר 14: ארסנל – איפסוויץ' (1+). אני יודע שארסנל מעדה במשחק הראשון בגביע הליגה, אבל התותחנים הרבה יותר טובים והם חייבים את המשחק הזה כדי להחזיר לעצמם ביטחון גם לעבר הליגה. לא רואה שום סיבה שהם לא ינצחו ביותר משער באיצטדיון האמירויות. ההימור: 1 (1.2)

משחק מספר 36: סביליה – ריאל מדריד. זה נכון שריאל קרטעה נגד מאיורקה, אבל מה זה אומר? כלום בעצם, כי רונאלדו ויתר החברים יגיעו בטירוף לעשות הכל כדי לקבל מקדמה חשובה לפני הגומלין בברנבאו. ההימור: 2 (1.65)

משחק מספר 71: מכבי תל אביב – רומא (14+). אז מה, קיבלתם תיאבון מהסיבוב הראשון של מכבי, אה? עם כל הכבוד להצלחות, הצהובים נחתו אל הקרקע בשבוע שעבר נגד ברצלונה והבינו שהסיבוב הראשון מאחוריהם והעבודה הקשה לפניהם. קשה לי לראות אותם מנצחים מעל 14. ההימור: 2 (1.8)

  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully